dinsdag was de eerste dag Ineke zou mij opkomen halen want zij heeft een 2 paards trailer dus kon samantha er mooi bij in en hoefden we ook niet appart met trailer. die dag kregen we een route van 20 km door de bossen van epe echt heel mooi! op 11 km kreeg je een pleisterplaats waar je wat te drinken kreeg een een hapje.
woensdag was een route over veel harde weg omdat er ook veel aanspanningen meereden hadden die het die dag iets makkelijker maar ik zie toch liever bos
die rit was 21,5 km en doordat we ook niet opletten en achter anderen aan reden gingen we dus verkeerd
wel 4 km omgereden!aan het einde van de rit hoorden we dat er gister nog een ongeluk onder weg was gebeurd er was een 2 span en die zijn vermoedelijk ergens van geschrokken en daar is er 1 van losgeraakt en die is over een hek heen gesprongen en heeft de nek gebroken dus dood
dat was wel even schrikken!! donderdags was echt een super dag! toen hadden we 23,5 km eerst kregen we een stuk harde route maar dat veranderde al gauw in een natuurgebied wat speciaal opengesteld was echt heel mooi! veel heide en heuveltjes.
vrijdag hadden we ook weer een route door de bos (renderklippen) dat was ook heel mooi die route was dacht ik 21 km. de paardjes waren nog zo fit echt geweldig gewoon we hebben die 4 dagen toch nog best stevig doorgereden.
s avonds was er een intocht door het dorp epe heen zodat alle mensen nog even konden zien wie er mee gereden hadden. wij hebben niet meegereden omdat het vorig jaar niet zo goed was bevallen, sammie vond af en toe stilstaan niet zo geweldig dus ging ze heel de tijd in de achteruit en het is daar echt mega druk dus dat was niet zo leuk dus hadden we besloten om maar gewoon te gaan kijken en foto's te nemen!

saampjes in de trailer 2 dikke vriendinnen
en het verschil tussen een haflinger en arabieren kont

rustig wachtend op waneer we eindelijk gaan rijden

schiet het al op???......

de eerste dag.

dit was vrijdags op de renderklippen ze hadden allebij zo'n zin dus wouden niet even stilstaan voor op de foto

ik op een pleisterplaats wat aan het drinken

toe baasje mag ik een slokje??

gezzelig met z'n allen

wat zit daar nou in?

ineke en gilima

deze kwamen we onderweg tegen ik vond ze zo mooi!!

in het natuurgebied

na het rijden lekker bijkomen in de paddok
hier nog foto's van de intocht op vrijdag avond wat een heel mooi gezicht was!

het waren echt 4 hele leuke dagen met in het totaal ong. 90 km gereden! en ik ben echt super trots op m'n haffie! niet een keer was ze moe of had ze geen zin! op naar volgend jaar dus!!!!
in juli gaan we de paardenvierdaagse in dwingeloo ook nog doen hopenlijk gaat dat net zo goed als deze!

haha./..ksta ook bij Daan..met Ramona...En..ik heet Franciska