gisteren de hele dag in Ede rondgelopen op de internationale cross. Was geweldig mooi, heel wat spectaculaire sprongen gezien. Hieronder een kleine impressie: Ter geruststelling, sommige plaatjes zien er eng uit, maar is geen een ernstige valpartij geweest,
hoii lielle. weet je toevallig of de nr 105 gevallen is? Het ziet er wel na uit, dat is namelijk Iris Peemen, woont bij mij in de buurt. dus ben wel benieuwd! Heeft jou vriend die fotos gemaakt? Zijn echt vet mooi joh!! Jij hebt zeker veel mooie fotos van jou en je paardjes haha gr. margo
Iris Peemen is gewoon overeind gebleven. Maar er zijn er wel veel gevallen op de watersprong in de 1*. Uiteindelijk zijn er 17 mensen in de waterbak gevallen met hun paard
haha wat een foto's.. het kan ook niet altijd goed gaan.. En volgens mij trekken heel veel in de cross sulke gekke bekken,, ik wel iniedergeval.. op elke foto die ik terug sie van de cross kijk ik raar...
Wat een prachtige foto's zeg.... maar jemig ziet er wel eng uit.... je zou toch bijna denken dat die 1e blijft hangen met zn voorbenen en dat die andere 2 zouden vallen die met hun hoofd al in het water zijn Welke klasse was dit eigenlijk?
ziet er er grappig uit een paar van mijn manege doen mee aan de cic*, M n Z reeksen men Z is wel andere dagen zekers? nouja het zijn er niet zoveel van mijn manege, want ik woon in belgie enkel de wat beter crossruiters gaan naar ede bij ons. Moest ik vervoer vinden naar nederland en geen school hebben kwam ik zekers kijken