Welsh C springt 1,20m!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

Welsh C springt 1,20m!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 12:10

Hier wat foto’s van Rodi, hij is een welsh hengst van ongeveer 1,33m en hij springt ongeveer 1,20m! Bloos!
Maar eerst wat longeerfoto’s los in de longeerbak.
Onder het zadel rijd Rodi ongeveer L-niveau, maar aangezien we alleen de mogelijkheid hebben om in de buitenbak te trainen, waar alle merries naast staan, valt er niet echt meer serieus te rijden, en longeer ik hem meer en laat hem soms vrijspringen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Voetjes van de vloer Knipoog

Nu eerst nog even een paar mooi hoofdfoto’s

Afbeelding

Afbeelding
Jammer van dat lichtgevende oogje

Afbeelding
Hier kijkt ie o, zo onschuldig Knipoog

Afbeelding
En toen, actie in de bak! Er lag een galopbalkje voor de hindernis, maar meneer ging er de hele tijd omheen, op een of andere manier springt hij het liefst zo dicht mogelijk tegen het stroomdraad aan, waarom Verward

Afbeelding
Weer een stukje hoger, beetje aparte foto Knipoog
Niet van alle sprongen zijn foto’s gemaakt

Afbeelding
En hier over 1,20m!

Afbeelding
Nog ééntje over 1,20m

Afbeelding
Een foto van voren genomen

Afbeelding
De allermooiste springfoto vind ik Ja

Afbeelding
Toen weer wat lage hindernisjes

Afbeelding

Toen aan de hand uitstappen, anders stapt ie toch niet, of hij racet door de bak, of hij staat de merries op te jutten, of hij staat te eten Knipoog

Afbeelding

Afbeelding
Nog even z’n supermooie hoofdje laten zien Knipoog

Afbeelding
En z’n gehele lichaam nog even

Dat was het.. opbouwend commentaar welkom Lachen

TheSide

Re: Welsh C springt 1,20m!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 12:19

geen commentaar Bloos Tong uitsteken Alleen dat dat erg mooie foto's zijn waarop zijn gehele lichaam goed te zien is Knipoog Ik heb verder geen commentaar , ook omdat ik er niet zo veel van weer Tong uitsteken Vingers aflikken maar toch, in mijn ogen doe je niks verkeerd Knipoog behalve dat je je verstopt achter je paard op die ene foto Bloos Tong uitsteken (do wist hoe ik der oer tink Knipoog ) noujah vanaf hier start het commentaar dan, langzaam opbouwen Haha! Ik persoonlijk vindt dit heeeeeel mooi:D maarjah dat is mijn bescheiden mening Bloos (ook heel knap dat hij 1,20 springt hoowr Knipoog en ik heb het persoonlijk nagemeeten Haha! ) succes verder met rodi Haha! (HHFFD)

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 12:23

Gaaf welshje.. met een lekkere speknek.. Hij ziet gezond uit. En zien we je nog een keer tussen albert zoer en jos lansink? Knipoog

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 12:28

Erg mooie ponyhengst! Beweegt en springt lekker! Wel zonde dat je zelf problemen ervaart met rijden doordat er merries staan, ik weet dat het moeilijk is, maar je kunt het rijden toch niet ontwijken omdat er merries zijn, hij moet toch wel het verschil weten tussen werken en plezier maken neem ik zo aan. M'n vriend rijd met een 4-span ponyhengsten en die schreeuwen ook vaker uiteraard, maar ze werken evengoed door, dus dat zou die van jouw toch ook moeten kunnen, vind het anders zo zonde van de pony, 't is zo'n prachtig beest!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 12:40

Mooi beestje Haha! spingt goed Lachen hoe oud is ie eigenlijk Lachen

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 16:28

Yvonniej schreef:
Gaaf welshje.. met een lekkere speknek.. Hij ziet gezond uit. En zien we je nog een keer tussen albert zoer en jos lansink? Knipoog

Dank je Ja Maar ik denk niet dat ik met m'n welshje over de 1,20m kom als ik er op zit Tong uitsteken (beetje angsthaas Bloos )

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 16:31

jaggie schreef:
Erg mooie ponyhengst! Beweegt en springt lekker! Wel zonde dat je zelf problemen ervaart met rijden doordat er merries staan, ik weet dat het moeilijk is, maar je kunt het rijden toch niet ontwijken omdat er merries zijn, hij moet toch wel het verschil weten tussen werken en plezier maken neem ik zo aan. M'n vriend rijd met een 4-span ponyhengsten en die schreeuwen ook vaker uiteraard, maar ze werken evengoed door, dus dat zou die van jouw toch ook moeten kunnen, vind het anders zo zonde van de pony, 't is zo'n prachtig beest!

Dank je Ja
Inderdaad zou het moeten kunnen, maar hij is er ééntje die elke dag beweging nodig heeft en aangezien ik hem dat niet kan geven (heb nog 5 paarden onder m'n hoede) is het erg moeilijk om hem, die keren dat ik rijden kan, geconcentreerd aan het werk te zetten. Dat kan wel als ik hem vaak genoeg rijd, dan heb ik hem na een tijdje goed onder controle en doet ie bijna alles net zo als dat ie voordat de merries er stonden, deed. Maar daar heb ik helaas geen tijd voor.

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 16:32

kimdepim schreef:
Mooi beestje Haha! spingt goed Lachen hoe oud is ie eigenlijk Lachen

Dank je Ja Hij is ongeveer 13 of 14 dacht ik

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:34

Hoihoi..
Wat een leuke pony zeg Lachen
Knap dat ie zo hoog springt, ook wel goed springtechniek dacht ik zo.
Hoelang heb je hem al?

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:38

Leuke foto's en wat een gave welsh Kwijl
Kun je geen bijrijd(st)er voor hem(of haar Tong uitsteken ) zoeken ? T is namelijk erg jammer voor zo'n leuke pony dat hij niet verder komt door die merries Knipoog

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 16:45

wendely schreef:
Hoihoi..
Wat een leuke pony zeg Lachen
Knap dat ie zo hoog springt, ook wel goed springtechniek dacht ik zo.
Hoelang heb je hem al?

Dank je, ja je ziet wel dat ie z'n benen bij de hoge hindernis mooi invouwt, en bij de lage hindernissen heeft ie geen zin om echt zijn best te doen Knipoog
Hij is niet van mij, ik verzorg hem nu zo'n twee jaar, maar soms zeg ik per ongeluk 'de mijne' Bloos zo voelt het nou eenmaal Knipoog

MissVanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:47

Mooie foto's

Alleen kijk uit met dat draad zo spannen want iemand bij ons op de manege heeft het ook gedaan en toen was het net goed afgelopen !
"Dus wel uitkijken;)
Maar een gave welsh

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:47

Haha ok Lachen
Nee ik ken namelijk ook net zo'n pony roan heette hij en ik meende dat hij verkocht was. Dus dacht misschien is het deze wel Lachen

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 16:47

veraA schreef:
Leuke foto's en wat een gave welsh Kwijl
Kun je geen bijrijd(st)er voor hem(of haar Tong uitsteken ) zoeken ? T is namelijk erg jammer voor zo'n leuke pony dat hij niet verder komt door die merries Knipoog

Hem, het is een hengst immers Knipoog Maar hij zal waarschijnlijk ook nooit verder komen, als ie door een ander gereden word zal ie in de bak thuis misschien wel verder komen, maar wedstrijden zullen er toch nooit worden gedaan met hem. Ten eerst omdat hij daar dus te druk voor is wanneer ie andere paarden ziet en ten tweede omdat de eigenaar liever zijn friese paarden op wedstrijd zit en deze hengst eigenlijk gewoon de schouwhengst is. Lachen

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:54

Die pony die ik bedoel heet ook Roan van zijn eigen naam dus Tong uitsteken Knipoog
Maar denk niet dat het deze is!

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 16:54

Ooh dat kan ja Ja Ze lijken vaak erg op elkaar, die roan gekleurde pony's Knipoog

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 16:56

MissVanna schreef:
Mooie foto's

Alleen kijk uit met dat draad zo spannen want iemand bij ons op de manege heeft het ook gedaan en toen was het net goed afgelopen !
"Dus wel uitkijken;)
Maar een gave welsh

Ja ik kijk wel uit hoor, alleen zal er niet zo snel wat misschien want wanneer hij de hindernis in de gaten heeft, gaat ie daar recht op af en boeit hem dat hele touwtje niet Knipoog Hij wil gewoon springen, ik heb het daar gespannen zodat hij niet de hele tijd erom heen loopt en je hem met z'n tweeën in de gaten moet houden. Zo ist handiger (één met de zweep Haha! en één met de camera) en hoef je hem niet de hele tijd bij te sturen, want weigeren heeft ie ook nog een handje van Knipoog

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 16:57

wendely schreef:
Die pony die ik bedoel heet ook Roan van zijn eigen naam dus Tong uitsteken Knipoog
Maar denk niet dat het deze is!

Ja dat had ik door Knipoog

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:01

wat een gave pony. lijkt een beetje op mijn oude pony alleen had die zwarte manen. jammer dat deze korte manen heeft, lang zou misschien ook wel gaaf zijn Lachen.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:03

hele mooie foto's en eeen erg leuk beesje! Ja

Juliette_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:13

uhm srry maar dat is echt geen 1.20 Bloos zat in een ander topic te kijken en diej 1.20 was toch echt wel een heel stuk hoger srry Bloos dit ligt rond 1 meter niet dat dat slecht is hoor Knipoog

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:30

gaaf beestje zeg Ja lekker nekkie heeft hij Vingers aflikken

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:42

Oeh wat een donkere fotos! Wel een leuk beestje zeg

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 11:45

ambertjuhh schreef:
uhm srry maar dat is echt geen 1.20 Bloos zat in een ander topic te kijken en diej 1.20 was toch echt wel een heel stuk hoger srry Bloos dit ligt rond 1 meter niet dat dat slecht is hoor Knipoog

We hebben het ook niet nagemeten maar we hebben hem er naast gezet en hij is 1,33 en dan is het wel degelijk ongeveer 1,20 Ja

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 11:49

madelien schreef:
wat een gave pony. lijkt een beetje op mijn oude pony alleen had die zwarte manen. jammer dat deze korte manen heeft, lang zou misschien ook wel gaaf zijn Lachen.

Dat is die op je avatar zeker? Lief hoofdje heeft die Ja Bij hem staat lang niet zo heel mooi vind ik, maar ik laat het weer groeien en hoop dat er een wat dikker bos manen uitkomt. Toen zijn manen lang waren, waren ze dun en krullerig.