Hierbij een aantal foto's die ik geschoten heb in Veenhuizen op de kringwedstrijd aldaar. Helaas niet veel mensen geschoten aangezien ik dat op het moment ff niet aankan, maar toch een impressie.
Heeey, wat gaaf. Die foto van het springen is van mijn Desje en Chantal Echt leuk, ik had nl. nog geeen springfoto's van haar, heb je nog meer toevallig En die met de bonte is rieta.
de 2e is mirella van groeningen, foto 2 van de lelyruiters( kan even niet op de naam komen ), foto3 Rieta, foto6 Chantal,en foto 7 en 8 Jose Slagmolen.
@trisca: Foto 2 is van Marije1984 om haar was ik er ook en zodoende heb ik ook foto's genomen van José. Als mijn lichamelijke toestand het weer toelaat dan ben ik zeker weer op wedstrijden te vinden op foto's te maken.
Wauw mooie (scherpe) foto's!!!! Alleen jammer dat ik er niet op sta Had het wel leuk gevonden, fotootje... Naja, wie weet kom ik je nog es tegen op een andere wedstrijd (hint hint... Roden 25-6)
Waarschijnlijk ben ik 11 en/of 12 juni in Tolbert en waarschijnlijk ook wel in Roden, dat ligt hier naast de deur:D Dan is mijn site ook wel online en kun je daar alle foto's zien
jah klopt. Ze moest gister ook rijden voor het eerst met haar nieuwe baasje...IN de B whahaha ze heeft zelf nog nooit wedstrijden gereden. Ze had 172 en 167 punten en 2x eerste. dus super netjes
Mooie foto's Norine! En duzzz ook een fotografiesite! Vind het wel leuk als mensen die ik ken ook aan het fotograferen raken, lekker eens met zn allen een groot evenement fotograferen!?
Maar je foto's zijn al heel mooi, zijn ze met je nieuwe camera?