super hengstjes@freejumping met heel veel foto's.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ChingYi_Dino

super hengstjes@freejumping met heel veel foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 20:56

Zondag weer eens wat anders....we hebben ze laten VRIJSPRINGEN. Ze zijn nog te jong en te klein om bereden te worden en hebben tochj beweging nodig en gister kwamen we er dus achter dat het een stel springtoppers waren. We hebben heel veel foto's maakt en hebben het vrijspringen in 2 delen gedaan en de pony's hadden er echt plezier in...vooral Lancelot(die grijze) die is me een aantal keer ontsnapt: eerst hadden we er een stoeltje voor gezet, maar dat was kennelijk dus te laag en die is er overheen gegaan en toen laterna weer teruggejaagd en toen maar zo'n poortje ervoor gezet en daat sprong die dus ook weer overheen en eenmaal aan de andere kant besloot hij om ook eens het poortje te proberen om in de volle wei te komen....dus is hij daar ook overheen gesprongen en toen kwamen de problemen...hij liet zich niet meer door de poort krijgen Clown Clown maar uiteindelijk hadden we hem wel weer en is hij weer over de goeie poort gesprongen en VANZELF over de hindernis haha en lol dat hij had.
We hadden eerst smorgens van allerlei soorten hindernissen geprobeert en laterna in de middag zijn gaan testen hoe hoog ze konden. We zijn niet hoger dan 70 cm gekomen, maar dat gaan we zeker nog eens doen, maar ook wel aan de pony's denken.
maar hier zijn dan de foto's:
AfbeeldingWe kwamen bij de wei en Lancelot lag half te slapen in het zonnetje. Echt kei schattig Lovers
Afbeelding Lancelot: je staat in mijn zon, zo kan ik toch niet bruin worden Clown
Afbeeldingikke met mijn lieverd Haha!
AfbeeldingLancje had weer eens dorst Vingers aflikken
AfbeeldingIkke met Menno
AfbeeldingIs de lucht eetbaar?? Koe
Afbeeldinghey ja dat is echt lekker Tong uitsteken Vingers aflikken Clown
AfbeeldingPatty met Menno Haha!
Afbeelding
Afbeeldingen ikke weer met Menno
AfbeeldingMenno aan het lijntje
woef woef Clown
AfbeeldingLAncelot moet de trein halen haha Vingers aflikken

EN ACTIE!!!
Afbeeldingrennen!!!
Afbeeldingen jump!
Afbeeldingen een reuze sprong van Lancelot Pling
Afbeelding
Afbeeldingzoefzoef
Afbeelding treintje: conducteur Menno en passagier Lancelot Haha! Tong uitsteken
AfbeeldingHier was hij ontsnapt en toen weer teruggesprongen }> vind ik zo'n ruige foto Haha! Cool Kwijl
Afbeeldinghier gingen we de hindenis anders maken dus hadden de pony's even rust.....(dubbelsprong)
Afbeelding
AfbeeldingLancelot over het dubbeltje
Afbeeldingen weer hindernis veranderen..dus weer een pauze...hierna wouden we testen hoe hoog ze konden...we zijn nog niet hoger gegaan dan 70cm...ook aan de pony's denken Knipoog
AfbeeldingLancje van achteren
AfbeeldingHier sprong hij te laat Sigaar
AfbeeldingDat beentje Koe
AfbeeldingLittle Jumper haha Haha!
AfbeeldingMega Jump... is niet helemaal gelukt maar vind het toch een stoere foto Knipoog Haha!
Afbeeldingspringt wel erg ruim he Koe
Afbeeldingen hoger...Lancje heeft er lol in Haha!
AfbeeldingChek Menno vliegen Kwijl Kwijl Wow!
Afbeeldingjiehoeeee!!!
Afbeeldingen een hele tijd pauze..ff drinken en op adem komen
Afbeeldingikke met Lancelot
AfbeeldingKUSJE!!! Lovers Lovers Lovers Lovers
AfbeeldingMenno aan het drinken
AfbeeldingHier was ik Lancelot water aan het geven, maar hij at liever mijn hele hand op Clown Koe Vork
AfbeeldingBIG SMILE Knipoog Haha!
Afbeeldinghey hallo daar ik heb honger! hmm dan eet ik mezelf maar oip...mmmm lekker worstenbeentje Tong uitsteken Vingers aflikken Vork
AfbeeldingEn weer actie Pling
Afbeeldinghmmm weer een grote sprong door Lancelot Haha!
Afbeeldinghmm die voorbeentjes Verward Haha!
AfbeeldingHier stond die stil, maar nee hij wiegerde niet hoor..cke maar:
AfbeeldingHij is er overheen maar heeft wel de hindernis omver gegooid haha Knipoog
AfbeeldingEn tijdens de herbouw ook nog maar een fotootje Knipoog Haha! Vingers aflikken
AfbeeldingMenno in actie...chek die vetrollen op zijn kont Koe
AfbeeldingEn Lance weer
AfbeeldingZijn dansende haren springen helemaal mee Tong uitsteken
AfbeeldingEn weer treintje Cool
AfbeeldingDit is leuk!!! Haha! Haha!
AfbeeldingHier sprong hij de bovenste balk eraf Boos! Haha!
AfbeeldingDan maar met 1 balk haha Koe
AfbeeldingEn Lancelot denkt...Zal ik? ja ik zal..ik ben pleite...ja maar dat is niet leuk..ik kom weer Pling Haha! Knipoog
AfbeeldingEn gelijk door achter Menno aan Haha!
AfbeeldingEn weer treintje..maar nu met conducteur Lancelot Pling
Dat was de laatste sprong

Na het springen hebben we ze nog een beetje nat gemaakt en aan de hand gaan stappen tot ze droog waren en op adem waren
En toen maar in de wei gezet Knipoog
AfbeeldingDOEIDOEI

Dat was het weer.......sorry voor de hoeveelheid, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat a.u.b een berichtje achter Haha!

Groetjes Ching-Yi, Patty
Hoefjes en likjes Lancelot en Menno
Haha! Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door ChingYi_Dino op 31-05-05 21:12, in het totaal 2 keer bewerkt

laulau85

Re: super hengstjes@freejumping met heel veel foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:01

gave pony's hoor kunnen leuk springen!!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 21:01

laulau85 schreef:
gave pony's hoor kunnen leuk springen!!

dankje Haha!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:03

Coole foto's,ziet er leuk uit,en wat springen ze hoog !

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:03

haha Clown en ze hadden lol...ze gingen er nog vanzelf overheen Knipoog lancelot is gek Koe gaat ie wat over de stoel en hekjes heen springe... Bloos
maar ik vond ut egt wel goed gaan voor de 1e keer Knipoog
groetjes patty *sin in murge als ik mag* Vingers aflikken

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 21:04

suuz_horsie schreef:
Coole foto's,ziet er leuk uit,en wat springen ze hoog !

ja he...en dat was nog maar een begin Haha!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 21:06

Pattypaard schreef:
haha Clown en ze hadden lol...ze gingen er nog vanzelf overheen Knipoog lancelot is gek Koe gaat ie wat over de stoel en hekjes heen springe... Bloos
maar ik vond ut egt wel goed gaan voor de 1e keer Knipoog
groetjes patty *sin in murge als ik mag* Vingers aflikken

ja haha....Hoe durf je Lancelot gek te noemen Boos! Haha! haha geintje Haha! tis gewoon een gekkie..ja zin in morgen alleen dan weer rijden op Oscar en Marcus Knipoog

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:07

leuke pony's Haha!
die kunnen zeker goed springen en ontsnappen Tong uitsteken

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 21:09

xXVeronaXx schreef:
leuke pony's Haha!
die kunnen zeker goed springen en ontsnappen Tong uitsteken

hihi ja....hoor mij zo.....NEE NEEEEE niet doen..hier blijven haha en toen deed die het niet, maar laterna had ie toch wel zin om er eventjes tussenuit te gaan Koe

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:11

jeuzem. Nou sorry hoor maar ik vind dit echt gevaarlijk!! Zo'n smal sprongetje over een stoel! Je zou er voor moeten zorgen dat hij helemaal niet KAN ontsnappen En als de pony zo jong is zou ik hem niet zo hard laten werken.. maar dat is mijn eigen mening

overigens wel leuke pony's

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:13

Leuke pony's hoor.
Lancelot lijkt het springen wel leuk te vinden!
De hindernis vind ik eigenlijk wel wat behoorlijk link, eigen mening..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:13

Super!.. hihi.. lancelot is echt mooi.. maar menno ook hoor!!

veel plezier met hem! ching en pat!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 21:25

@miisshOrse: idd is het wel wat gevaarlijk, maar het was ook de bedoeling dat ze niet zouden ontsnappen en daarom hadden we laterna de stoel ook vervangen door een hek maar het lukte niet. en ehmm zo superjong zijn ze niet hoor, die A-pony is 2 en die shet is al 7/8.
En we laten ze niet echt hard werken. Ze krijgen zowat na elke sprong wel een klein pauzetje en tussendoor ff belonen enzo Knipoog

@Sammiej: ja Lancelot vond het echt geweldig, op het laatst sprong die er een aantal keer zelf eroverheen terwijl we al klaar waren haha Clown
de hindernis? achja wat rare stijl maarja

@[***]: Ja ze zijn allebei mooi en lief, en we hebben zeker nog plezier, ze staan nu ergens anders maaer ze hebben aan mij gevraagd of ik die ook nog verder wou verzirgen omdat die echt gehecht moet raken aan mensen want die a-pony is voor zijn dochtertje en ik moet hem dan manieren bij brengen maar dat moet wel lukken, want hij is al een heel stuk makker als vorig jaar Knipoog

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:28

ChingYi schreef:
@miisshOrse: idd is het wel wat gevaarlijk, maar het was ook de bedoeling dat ze niet zouden ontsnappen en daarom hadden we laterna de stoel ook vervangen door een hek maar het lukte niet. en ehmm zo superjong zijn ze niet hoor, die A-pony is 2 en die shet is al 7/8.
En we laten ze niet echt hard werken. Ze krijgen zowat na elke sprong wel een klein pauzetje en tussendoor ff belonen enzo Knipoog

@Sammiej: ja Lancelot vond het echt geweldig, op het laatst sprong die er een aantal keer zelf eroverheen terwijl we al klaar waren haha Clown

@[***]: Ja ze zijn allebei mooi en lief, en we hebben zeker nog plezier, ze staan nu ergens anders maaer ze hebben aan mij gevraagd of ik die ook nog verder wou verzirgen omdat die echt gehecht moet raken aan mensen want die a-pony is voor zijn dochtertje en ik moet hem dan manieren bij brengen maar dat moet wel lukken, want hij is al een heel stuk makker als vorig jaar Knipoog

Bedankt voor de uitleg Lachen Ik zal wel even uitkijken met de 'A'pony dat je hem niet overvraagd. Maar deze hoogte kan hij denk ik wel aan. Pas op dat je niet te hoor gaat Lachen

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:29

hoor = hoog

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 21:31

miisshOrse schreef:
ChingYi schreef:

Bedankt voor de uitleg Lachen Ik zal wel even uitkijken met de 'A'pony dat je hem niet overvraagd. Maar deze hoogte kan hij denk ik wel aan. Pas op dat je niet te hoor gaat Lachen

ja dat wel, maar ik stop gelkijk als hij het niet aan kan Knipoog

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:35

ChingYi schreef:

Achja...?
Wat rare stijl?
Ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen en ik hoop dat meerdere bokkers zo spreken.
Maar laat maar....

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 21:38

Sammiej schreef:
ChingYi schreef:

Achja...?
Wat rare stijl?
Ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen en ik hoop dat meerdere bokkers zo spreken.
Maar laat maar....

hmm sorry hoor....tis niet verkeerd bedoeld ofzo, maarja je moet het zelf maar weten en ik vind het wel kunnen ze kunnen toch nog normaal springen Verward hmm sorry maar ik wordt hier dus echt ziek van Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos tis toch gewoon ene rare stijl en wat is dat dan met die sgw enzo is dat dan niet gevaarlijk? Verward

Godie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:41

Lancelot heeftr een goede techniek, dat word we wat later, moet je zeker mee doro blijven gaan!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:43

mensen die sgw rijden weten tenminste wat ze doen ...

dit gaat weer nergens over natuurlijk met een 2 jarige van dit soort belachelijke hindernissen gaan springen.. pfff

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:56

nelis schreef:
mensen die sgw rijden weten tenminste wat ze doen ...

dit gaat weer nergens over natuurlijk met een 2 jarige van dit soort belachelijke hindernissen gaan springen.. pfff

Dit bedoelde ik met bokkers die wát slimmer zijn!
Ik kan er toch niks aan doen dat jij met zulke materialen een 2 jarige en 7/8 jarige laat springen, ik laat je alleen weten dat het slecht is.
Het is als advies bedoeld!
De meeste gebruiken een advies, sommige niet, die noemt men eigenwijs.

Owja je typtaal mag geen msntaal zijn! Tong uitsteken

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:57

Hai Hai Haha!

Wat een megacool ponytje! Allebei trouwens Haha! Enne tja, sommige bokkers moeten eens niet gelijk met hun oordeel klaar staan en eerst eens lezen!! Op het moment dat een paard de bak uitspringt over een stoel komt er ook geen mega commentaar over! Maar goed, je weet hoe ik er over denk! Knipoog

Leuke pony's! Enne inderdaad wel even uitkijken dat je die jonge pony niet teveel overvraagt. Maar dit kan makkelijk hoors! Ik zou niet hoger gaan, maar eerder iets spelen met afstanden Knipoog .

Leuk zo meiden Knipoog

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 22:01

Nog een keer Haha!

Vind het wel goed dat jullie ook balkjes er tussen zetten! Zo kunnen ze goed inschatten hoe hoog de balk ligt!

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 23:02

ja ach... heb al op zoveel van jullie topics gereageerd... en nog steeds ben ik het er niet zo mee eens over hoe jullie met alle pony's die jullie verzorgen omgaan...

En dus hiermee ook niet, Ik vind dat je een 2-jarige niet zoveel en zo hoog moet laten springen en dan al helemaal niet als ie ook nog eens over stoelen en hekjes heen kan... Zorg dan dat het goed dicht zit.

En verder is dit indd puur een advies, en vind ik het jammer dat je er niets mee doet, maar dat is jouw keuze.
Succes verder met de pony's...

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 11:24

et punt is niet dat ie over een stoel de bak uitspringt maar dat op een paar foto's verder hij gewoon over een hekdoor een smalle opening.
als je niet veilig materiaal heb dan moet je ook niet gaan vrijspringen en zeker niet met zo'n jong beestje.
als ie zich bezeerd is er voor hem de lol wel van af en in dat opzicht zou je dat voor moeten zijn door deugdelijk materiaal te hebben en door bij wijze van spreken een goede omheining neet te zetten