Ik rijd Romeo nu alweer bijna een jaar. en pas nu begint het qua rijden echt wat beter te gaan, eerst was het: kop in de lucht, heeeel veel met zn hoofd schudden en racen... schaam me dood als ik de fotos van toen weer zie, maar ik plaats er een paar bij, zodat er als het goed is verschil te zien is

Gáát nog:

Maar dit was het beeld wat het meeste te zien was...
Hij is nagekeken door DA en had geen lasten van tanden oid, t was waarschijnlijk allemaal spanning/verkramping/angst.

En fotos van vandaag:

Hij schuimt wel lekker

Wat een bos manen

Op voorhand? Nee hoor

Het kan nog niet altijd helemaal goed gaan, een enkel keertje zie je dan nog zo'n foto, die hoort er dus ook tussen

Hand leid eigen leven

Lopen wil ie wel

*ahum... tsja..*

Lekker afgesponst, wat ga je dan doen? plekje zoeken om te rollen natuurlijk

Ik weet dat t nu ook nog laaaaaang niet perfect is, maar pas sinds een paar weken krijg ik hem wat rond. Ik heb ook les
maar opbouwende kritiek is welkom
houd alleen wel rekening met dat romeo en ik allebei nog veel moeten leren en dat ik gewoon al heel blij ben met wat we inmiddels samen hebben bereikt
en ik heb ook een aantal wat mindere fotos erbij gezet.Hij loopt vaak (veel) te diep, en kukelt daarbij lekker op de voorhand
dat heb ik nu zelf op de fotos ook duidelijk gezien, en daar gaan we in de les ook wel aan werken
maar niet alles kan tegelijk
en we doen hard ons best 
Ohja mijn houding is meestal bagger