Maar een gewoon drafje lukt ook wel
Andere kant op
Galop, hier viel hij gigantisch naar binnen, vandaar dat ik zo met mijn been zit.
Hier ging het beter
En hier ging ik bijna voor de 2de keer die dag eraf
(bleef nog zitten haha)Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
(bleef nog zitten haha)
. Leuk ziet het er uit hoor. leuk paardje ook!
. Natuurlijk wel iets minder prettig dat je er afviel.
(ondanks die val hihi). Je zit ook een stuk minder gespannen, of is dat maar schijn
..? Het ziet er in ieder geval erg goed uit
.

Je houding is een stuk beter geworden, klasse!
taverno schreef:Ineke,je wordt nog eens een expert in hoe blijf ik aan mijn paard hangen.![]()

Leuke foto's, voornamelijk de eerste en laatste maken het plaatje compleet bij je leuke verhalen
En omdat Ineke zichzelf tegenwoordig goed kan redden op een rennende ponie dacht ik dat dat ik er wel een fototje van kon maken
Nu hoort het erbij
Ineke is zo handig geworden door al die stunts van Levi dat mijn hartslag niet meer omhoog gaat
Ze ziet er wel heel leuk uit! 
Ineke2 schreef:taverno schreef:
Banjer, nee ik ga niet vallen waar jij bij bent![]()
probeer (vooral in de galop) je voeten op het breedste gedeelte van je voet te houden en niet te veel naar voren te vallen ik denk dat je dan al een stuk makkelijker blijft zitten
veel succes !! 
EvaB schreef:alsk t zo hoor hier ben je flink vooruit gegaan?!?!?!!!!! dan ist egt goed hoor! maar volgens mij moeten je beugels een gaatje langer, zeker op zo'n dressuurzadel! ook n beetje meer terugzitten midden op het zadxel
bittermoon schreef:misschien is het een id om een keertje met neusriem te rijden (of doe je dat normaal al?)
gijsenkim schreef:Vroegah hield ik mn hart vast als een van de twee ging![]()
![]()
Nu hoort het erbij :D
![]()
Ineke is zo handig geworden door al die stunts van Levi dat mijn hartslag niet meer omhoog gaat
![]()
![]()