Primeur : Samira @ Springwork (les van G&K)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Primeur : Samira @ Springwork (les van G&K)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 22:07

Ik heb voor Taverno en Gijs&Kim foto's gemaakt Lachen .

Ik geloof dat Samira het erg leuk vond Haha! !

Sommige foto's zijn erg grappig omdat ze het springen nog niet helemaal door had geloof ik Lachen . De laatste foto is de ena laatste hindernis, op dat moment vielen paard en ruiter( vandaar de rare houding)

Zelf vind ik de ena laatste erg mooi Pling !

Verder laat ik de eer over aan Taverno en G&K Haha! !

ps, binnenkort foto's van Taverno zelf op haar paard Vork Cool !

Op volgorde, eerst loswerken, dan balkjes en dan springen :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor de slechte kwaliteit, misschien dat ze nog scherper te krijgen zijn met een programma?

MarleenM

Re: Primeur : Samira @ Springwork (les van G&K)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:13

haha die laatste foto is toch wel geweldig. maar de rest ziet der wel leuk uit Haha!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:14

Die laatste Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Maar idd ben het met Margon eens, waar is de verlichte zit? Verward

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:14

Ik zie op niet een foto een verlichte zit?

Meertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:18

Het was voor mij m'n eerste springles. Als je dat in gedachte houdt dan vind ik dat ik er nog best redelijk op zit. Alleen die laatste foto is inderdaad een beetje raar. Die een na laatste ziet er heel spectaculair uit. Wat is Samira toch een schat he! Nog nooit gesprongen en gelijk al braaf erover heen.

ChristaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:33

Heey Meertjuh

Leuke foto's zeg. Gaaf dat je nu al lekker bezig bent met lessen en zo. Het is echt een schat die Samira. Je hebt het echt getroffen met haar. Die laatste foto is inderdaad een beetje vreemd. Maar dat geeft ook niet hoor het is tenslotte de allereerste keer dat je springt!!

Echt super hoor ga zo door!!!

Meertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:38

Christatjuh schreef:
Heey Meertjuh

Leuke foto's zeg. Gaaf dat je nu al lekker bezig bent met lessen en zo. Het is echt een schat die Samira. Je hebt het echt getroffen met haar. Die laatste foto is inderdaad een beetje vreemd. Maar dat geeft ook niet hoor het is tenslotte de allereerste keer dat je springt!!

Echt super hoor ga zo door!!!

Nou de volgende keer blijf ik er liever op zitten Haha! Doet toch wel zeer zo'n val. Ik hoop dat ik donderdag wel op mijn paard kan komen. (haha)

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:38

Wat leuk Meertjuh om je zo eens op de foto te zien *LOL*. Voor jullie allebei een primeur, ik hoop dat jullie samen nog veel plezier zullen hebben Lachen (en misschien dat we ook eens zulke foto's van Taverno kunnen maken over een tijdje Lachen )

Meertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:46

promptertje schreef:
Wat leuk Meertjuh om je zo eens op de foto te zien *LOL*. Voor jullie allebei een primeur, ik hoop dat jullie samen nog veel plezier zullen hebben Lachen (en misschien dat we ook eens zulke foto's van Taverno kunnen maken over een tijdje Lachen )

Bedankt! Ik denk dat we op de springfoto's van Taverno op Samira nog wel even moeten wachten, maar binnenkort komen er denk ik wel ander foto's

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 23:35

Zo ziet er al netjes uit hoor !! zeker voor een eerste keer. Hahah die laatste is lachwekkend !! mooi paardje trouwens !

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 23:36

Die ena laatste is inderdaad mooi Lachen. Je ziet dat Samira dan begint te snappen hoe dat springen werkt Haha!.

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 23:42

Hele leuke fotos hoor! Ik hoorde jullie vallen toen ik bezig was met de trailer terugzetten, schrok me dood Gaaaap . Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het voor jullie allebei de eerste keer was. Iig niet van jou, vond je er toch aardig netjes op zitten Ja

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 00:09

Heee meertje!!

Gaaaaf die foto's, voor de eerste keer zie ik jou en Samira!! voor de jullie eerste keer springen vind ik het echt niet slecht *LOL*

Ga zo door!!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 07:07

Leuke foto's.
Die een na laatste is idd erg mooi, Juiste moment van de sprong. Ziet er goed uit voor de eerste keer.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 07:30

Goed gedaan hoor Meertjuh,ik zie mezelf nog niet springen met samira.
het was de eerste keer,Samira is een grote tuiger en heeft haar bouw ook niet zo mee.Ben trots op haar.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 08:00

Goed hoor!
Flink veel oefenen dan gaat het vanzelf steeds beter Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 08:01

Samira snapt er geen jota aan (nog Haha! Haha! Haha!) en Meertje moet hier en daar ook een beetje bijgeschaafd worden zegmaar Haha! Haha! Haha! Haha!

Maar voor zowel ruiter als paard die voor het eerst springen, nou vind ik het nog wel meevallen Haha! Haha!:D Ze hebben in iedergeval ontzettend veel lol gehad.

Samira heeft wel een ontzettende hoge pijngrens moet ik zeggen, je hebt paarden die na een keer hun been stoten nooit meer springen........ hier zat een ruiter op die niet altijd even mee zat EN elke sprong weer brak ze de tent af Haha! Haha! Haha! Maar ze deed niet een keer stoppen Haha! Haha! Haha! De wil is er Haha! Nu de techniek nog Haha! Haha! Haha!

Ik heb in iedergeval genoten van het plezier van allebei Haha! Haha!

Meertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 09:02

gijsenkim schreef:
Samira snapt er geen jota aan (nog Haha! Haha! Haha!) en Meertje moet hier en daar ook een beetje bijgeschaafd worden zegmaar Haha! Haha! Haha! Haha!

Maar voor zowel ruiter als paard die voor het eerst springen, nou vind ik het nog wel meevallen Haha! Haha!:D Ze hebben in iedergeval ontzettend veel lol gehad.

Samira heeft wel een ontzettende hoge pijngrens moet ik zeggen, je hebt paarden die na een keer hun been stoten nooit meer springen........ hier zat een ruiter op die niet altijd even mee zat EN elke sprong weer brak ze de tent af Haha! Haha! Haha! Maar ze deed niet een keer stoppen Haha! Haha! Haha! De wil is er Haha! Nu de techniek nog Haha! Haha! Haha!

Ik heb in iedergeval genoten van het plezier van allebei Haha! Haha!

Ik vond het inderdaad geweldig en aan Samira kon je merken dat zij het ook steeds leuker vond Pling . Van mij mogen er dus best nog meer springlessen volgen want ik moet nog een hoop leren. Maar dan wel springen en erop blijven zitten. Want vandaag loop ik toch wel aardig mank. Dat is wel wat minder. Boos! Kim in ieder geval héél erg bedankt voor de les en Taverno héél erg bedankt dat het mocht.

Meertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 09:07

Iedereen bedankt voor de leuke reacties Lachen. Van tevoren was ik best gespannen. Ik was bang er bij de eerste sprong al naast te liggen. Maar dat viel reuze mee. Samira was echt heel braaf. En ik heb inderdaad veel lol gehad. Het is altijd leuk om te horen dat het er nog een beetje uit zag (ook al gaat het mij om het plezier dat ik heb).

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 09:45

Ziet er goed uit voor de eerste keer springen zeg !!! *LOL*
(hebben jullie je geen pijn gedaan met de val?)

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 09:59

Wat ziet Samira er schattig uit zeg, wat een leuk koppie.

Springen ziet er ook erg leuk uit. Dan moet ik gelijk aan mijn eerste springles denken. Maar met oefenen kom je er vanzelf wel.

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 10:30

Leuke foto's hoor Meertjuh!
Leuk dat jullie ook al aan het springen zijn! Niet al te veel pijn gedaan met het vallen?

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 10:55

Oeiii... dat zal niet zonder val afgelegd zijn... G&K zal idd nog wat bij moeten schaven... zorg iig dat je je paard niet niet in de weg zit...dat gebeurd nu nog weleens. Mijn vraag is eigenlijk: als het voor beide de eerste keer is, waarom allebei onervaren met elkaar aan de slag? Waarom niet een ervaren ruiter op onervaren paard en een onervaren ruiter op een ervaren paard?

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 15:03

Wat ik me afvraag; waarom voor de eerste keer zo hoog? Ik snap dat het paard moet leren springen ipv hupsen, maar met een onervaren ruiter die hem tegenhoudt is de kans op weigeringen veel groter neem ik aan?

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 15:11

Laatste twee foto's zien er beter uit dan de rest. Maar misschien is het niet zo handig dat het voor jullie allebei de eerste keer is dat jullie springen? Je heb al snel het risico dat je je paard in de weg zit, terwijl het voor hem ook nog moeilijk is. Iig veel succes verder met het springen hoor! Lachen