Hier hang ik wel erg naar achter

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ziet er netjes uit hoor!! 
het ziet der netjes uit hoor, jullie gaan echt vooruit waneer is miesje weer is aan de beurt voor rijfoto's van mij en teqil
? is me fotograaf al gehuurd voor vrijdag??

LaFunkyJazz schreef:mooie fries !
mag ik vragen waarom je met 2 teugels rijd? het heeft helemaal geen nut namelijk
Qtielady had het al uitgelecht voor Mr_mikey

Ik vind dat jullie echt vooruit gaan, ga zo door
Ziet er netjes uit.. je paardje ziet er vrij groot uit voor n fries.. of llijkt dat nou zo ?.. 
diablo_zot schreef:Leuke fries en foto's !
Wat voor ondergrond heeft jullie bak ?
Toch niet weer hier het gezaag over 2 teugels !
Barbie1986 schreef:Heej Stef, waarom rijd je eigenlijk altijd met los haar? Ik doe dat ook wel eens (als ik een elastiekje ben vergeten) maar ik wordt er altijd helemaal gek van (lees: allemaal haar in mn mond en ogen).... Ik vind t wel bijzonder dat jij t wel kan!
Ik heb echt al veel zin om naar t reelaer te gaan!

Het is heel fijn te rijden idd.

teqil_mikey schreef:hey steffie de rijfoto's zijn ook goed gelukt.het ziet der netjes uit hoor, jullie gaan echt vooruit waneer is miesje weer is aan de beurt voor rijfoto's van mij en teqil
Weet niet zeker

Mr_Mikey schreef:teqil_mikey schreef:hey steffie de rijfoto's zijn ook goed gelukt.het ziet der netjes uit hoor, jullie gaan echt vooruit waneer is miesje weer is aan de beurt voor rijfoto's van mij en teqil
Hm.. vrijdags kan ik denk ik welWeet niet zeker
@ promessa: JA je moet idd snel een keertje mee