Flower at 'work' in sexy wit

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Flower at 'work' in sexy wit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 09:30

Niet onder t zadel natuurlijk, want ze is nog niet ingereden. Heb er wel half opgezeten al, en ze vondt het helemaal niet erg Haha!

Maja, ze moest wennen aan singel en dingen om haar benen dus gingen we haar bandageren en singel + dek op. Ik weet dat bandages niet zo goed zijn maar dit is dus voor de oefening! Echt hard werken doet ze toch niet Tong uitsteken

Hier nog in de schuur met de bandages net voor het eerst om 'baasje wat heb ik nou om mn benen?':
Afbeelding

En toen los in de bak:
Afbeelding

en rennen maar!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Niet zown hele speciale foto, maar kijk het publiek erachter Tong uitsteken (haar kudde)
Afbeelding

Wat ze hier doet? Wie het weet mag het zeggen.
Afbeelding

En een kei lieve foto van mn hondje en Flower Haha!
Afbeelding

Hmm, misschien toch maar tuigpaard worden?
Afbeelding

neee renpaard!!
Afbeelding

of toch maar een arabier? (nee doe maar niet Flower!)
Afbeelding

En wat vinden jullie van haar gangen enzo? Ik vindt haar draf echt super, maar de galop moet nog wel wat aan gewerkt worden..
En dat wit staat wel luxe he:P

milo

Re: Flower at 'work' in sexy wit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 09:31

dat dekje heb ik ook, met 'rambo' erop Lachen

leuk hoor:)

Mariek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 10:27

Die foto met de hond erbij op is leuk!! Haha!
Ze oogt alleen wel een beetje dik, maar leuk paardje hoor!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 10:38

Op die ene foto wil ze denk ik een noodstop maken Haha!
Of ze zet zich ineens heel hard af. Haha!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 10:48

horsegirlie schreef:
Die foto met de hond erbij op is leuk!! Haha!
Ze oogt alleen wel een beetje dik, maar leuk paardje hoor!

Ze oogt alleen maar dik? haha, dan valt het toch nog wel mee.

Ze heeft idd een lekker grasbuikje, ze heeft 3 jaar alleen maar gegeten en niet gewerkt (ze is 3) maar dat is alleen maar gezond:)
Als ik er strax op kan rijden denkik dat wel dat buikje er zo af hebben
Maar ze blijft wel een stevige tante hoor, ze is behoorlijk breed in der schouders.

Milkaatjuh schreef:
Op die ene foto wil ze denk ik een noodstop maken Haha!
Of ze zet zich ineens heel hard af. Haha!

Ja ik denk het haha, maar het ziet er wel gaar uit Tong uitsteken

thanx voor de reacties:)

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 10:55

Waarom doe je er een singel om als je dr toch niet bijzet?

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 10:56

om te laten wennen aan een singel

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:20

Ik had het niet helemaal gelezen, stom Knipoog Ik dacht die is al lang onder het zadel Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:42

Foei Foei Foei, niet vastzetten aan het touwhalster. Maar ziet er hartstikke leuk uit joh dat paardje! Echt schattig dat knalgroen met wit Ja

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:46

Mooi paardje !
Ja,haar galop daar moet nog wat aan gewerkt worden,maar in draf vind ik haar achterhand echt geweldig Kwijl !

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 11:50

Miss_Montana schreef:
Foei Foei Foei, niet vastzetten aan het touwhalster. Maar ziet er hartstikke leuk uit joh dat paardje! Echt schattig dat knalgroen met wit Ja

ik zet haar huist expres vast aan het touwhalster!

Ze was een enorme hanger, ik kon haar nergens vast zetten of normaal leiden, want ze ging meteen hangen en al die rottige halster begaven het meteen dus ze leerde dat het nog werkte ook.

Touw halster gekocht, vast gezet, stapje achteruit, jahoor mevrouw ging hangen, maar dit halster brak niet. en het irriteerde behoorlijk achter der oren, dus toen deed ze maar weer een stapje naar voren, en sinds toen kan ik haar nu normaal leiden (geen ezel gedrag meer) en overal vast zetten.

Moet er wel bijzetten dat ze niet ging hangen uit paniek, maar uit een soort dominantie. Ze hing ook erg rustig, niet schudden met haar hoofd ofzo, gewoon rustig der volle gewicht in het halster, en als ze los was ging ze gewoon rusitg staan eten. ook met lopen, ze was niet bang, ze ging gewoon stilstaan, en rustig om zicdh heen kijken, hapje gras, en ik kon trekken duwen of doen wat ik wou maar ze verzette geen stap:P

to littleroosie: hahaha maakt niet uit, maar dit was dus de eerste keer met aangetrokken singel Lachen

diablo_zot -. ja vindt ik ook!! maar galop komt ook wel hoor !

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:56

Wat een leuk paardje zeg... ziet er goed uit met dat wit..

en ze is indd lekker gezond dik!! Haha!

Veel succes verder bij het inrijden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 12:02

Toydoll schreef:

Ze was een enorme hanger, ik kon haar nergens vast zetten of normaal leiden, want ze ging meteen hangen en al die rottige halster begaven het meteen dus ze leerde dat het nog werkte ook.

Touw halster gekocht, vast gezet, stapje achteruit, jahoor mevrouw ging hangen, maar dit halster brak niet. en het irriteerde behoorlijk achter der oren, dus toen deed ze maar weer een stapje naar voren, en sinds toen kan ik haar nu normaal leiden (geen ezel gedrag meer) en overal vast zetten.

Moet er wel bijzetten dat ze niet ging hangen uit paniek, maar uit een soort dominantie. Ze hing ook erg rustig, niet schudden met haar hoofd ofzo, gewoon rustig der volle gewicht in het halster, en als ze los was ging ze gewoon rusitg staan eten. ook met lopen, ze was niet bang, ze ging gewoon stilstaan, en rustig om zicdh heen kijken, hapje gras, en ik kon trekken duwen of doen wat ik wou maar ze verzette geen stap:P

Ooh hahahaha! Zo kan het ook werken idd. Ik zou het alleen niet aandurven want als het paard een keer schrikt zal het ook niet meegeven en voor wonden zorgen. Maar zo te lezen is ze geen huppel die overal van schrikt, dus dan kan het best wel! Maar ik vind het echt een gaaf halster met dat gifgroene, zo zie je ze niet veel volgens mij Ja

Groetjes [***]

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 13:01

Miss_Montana schreef:
Toydoll schreef:

Ooh hahahaha! Zo kan het ook werken idd. Ik zou het alleen niet aandurven want als het paard een keer schrikt zal het ook niet meegeven en voor wonden zorgen. Maar zo te lezen is ze geen huppel die overal van schrikt, dus dan kan het best wel! Maar ik vind het echt een gaaf halster met dat gifgroene, zo zie je ze niet veel volgens mij Ja

Groetjes Beau

Ja ik vindt die kleur ook vet cool!! Ik heb alles in het groen eigenlijk normaal (jade van BR) dus deze paste wel goed erbij:D
En idd als er echt paniek is dan is dit halster niet zo super, maar ik daarom heb ik ook een panieksluiting eraan, en mijn halstertouw is niet zo sterk, die heeft ze ook als is open getrokken (de knoop waarmee touw aan haak zit is al een paar keer los gegaan) Maar gelukkig is ze eigenlijk nooit bang, en als ze iets eng vindt dat loopt ze wel met mij heen ertoe, ze vetrouwt me best wel goed. Ze is iig nog nooit echt geschrokken, ze is echt nuchter.

msmarit: hahaha ja is wel een goed excuus toch, gezond dik:P hahah
thanx

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 16:17

niemand meer iets over mn mooie paardje?

of is ze niet mooi genoeg Schijnheilig Tong uitsteken

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:06

ow zeker is ze mooi genoeg..
Ik vind het heel sjiek staan, alleen jammer dat je halster groen is! (foei Tong uitsteken)
Die moet ook wit zijn :y)

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:20

Wat een leukerd zeg Haha!

Ellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:42

het is zekker een mooi paardje en ze heeft een lekker grasbuikkie en ik vind der gangen ook heel mooi maar aan de galop moet nog gewerkt worden maar dat is logische met zo'n een jong paardje

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 18:12

amie_x_mij schreef:
ow zeker is ze mooi genoeg..
Ik vind het heel sjiek staan, alleen jammer dat je halster groen is! (foei Tong uitsteken)
Die moet ook wit zijn :y)

hahaha ja idd, zal ik volgende keer aan denken

Marrepar schreef:
Wat een leukerd zeg

thnx Haha! ben ik helemaal met je eens Haha!

Ellie schreef:
het is zekker een mooi paardje en ze heeft een lekker grasbuikkie en ik vind der gangen ook heel mooi maar aan de galop moet nog gewerkt worden maar dat is logische met zo'n een jong paardje

Ja idd, maar ik vindt haar draf al vet mooi voor een compleet ongetraind paard Haha! in de galop valt ze nog uitelkaar, maar dat komt allemaal wel goed Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 18:16

Op 1 foto loopt ze met dr achterbenen gekruisd, daar moest ik wel om lachen, dat is echt zo'n actie van een jong paardje!
Voor de rest vind ik het wel een prachtig beestje!
Succes nog ermee!

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 18:18

Mooierd hoor Lachen
Als je voor het echie begint mogen de bandages iets meer naar beneden, maar je zegt zelf ook al dat ze niet goed zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 18:21

Idd een sexy pony en wat een buikje! Oeh maar je hebt luck nog niet gezien nu (hij staat op rust maar moet wel brok hebben voor zijn medicijnen) die wordt nu helemaal een tonnetje..

Ga je er zelf inrijden of breng je der weg?

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 18:34

staat er super hoor dat witte

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 21:18

Barbie1986 schreef:
Op 1 foto loopt ze met dr achterbenen gekruisd, daar moest ik wel om lachen, dat is echt zo'n actie van een jong paardje!
Voor de rest vind ik het wel een prachtig beestje!
Succes nog ermee!

haha ja, soms heeft ze wel moeite met al die benen Tong uitsteken En dan had ze nu ook nog van die rare dingen om der benen (A) haha

Luckey schreef:
Idd een sexy pony en wat een buikje! Oeh maar je hebt luck nog niet gezien nu (hij staat op rust maar moet wel brok hebben voor zijn medicijnen) die wordt nu helemaal een tonnetje..

Ga je er zelf inrijden of breng je der weg?

De bedoeling is wel dat ik het zelf doe, maar we zien wel hoe het gaat, er zit geen haast achter.

BasjeGuwrl schreef:
Mooierd hoor Lachen
Als je voor het echie begint mogen de bandages iets meer naar beneden, maar je zegt zelf ook al dat ze niet goed zitten.

Ik heb het zo geleerd, maar ik geloof je meteen als je zegt dat ze lager moeten. Maar het was de eerste en laatste keer dat ze bandages om had hoor, volgens mij doen ze meer slecht dan goed. Zeker op mijn manier van bandageren. Maar wat ik zei, die 5 minuten die ze ze nu omhad was alleen om even te wennen.

thanx vooor de reacties:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 08:09

ja tijd zat maar als je er eenmaal mee bezig bent gaat het allemaal wel snel (als ze een beetje meewerkt natuurlijk)Maarre veel succes!