We moesten starten in Druten en het was daar best klein, maar dat vond ik wel fijn
Het losrijden ging best goed ze liep lekker ontspannen en ze keek eigenlijk nergens naar.
Alleen was de bodem erg zwaar en al helemaal in de ring. En dat merkte ik!! Ik had de grootste moeite om haar door de zware hoeken te rijden.
Al met al ging mijn eerste proef naar mijn idee goed en ik was erg tevreden.
In de tweede proef merkte ik dat Bagheera erg moe werd en ook ik werd moe. Hierdoor werd deze proef erg rommelig, maar ik vond toch dat mijn paard het erg knap gedaan heeft.
De uitslag, in de eerste proef waren er zes prijzen. Ik had de zesde prijs met 161 punten. De prijs moest ik later weer inleveren want ze hadden fout geteld. Ik was zevende... Maargoed toch een winstpunt en daar ging het mij om
Tweede proef had ik 151 punten en daar was ik tevreden mee.
Ik ben weer erg trots op mijn paardje, op naar de volgende wedstrijd!!!
Hier de foto's
Ik heb hem even vergroot, voor de duidelijkheid.
Ze kantelde eigenlijk voor haar doen nauwelijks deze dag, maar toch een kantel foto
De galop
Haar schattige hoofd
vaag moment
Het binnenkomen
Halthouden en enkele seconden stilstaan
En als laatste nog een galop foto met het losrijden
aan het einde van de proeven kon ik zooo goed merken aan Bagheera dat ze moe was!! Ze ging liggen toen ik ernaast stond, gelukkig stond ze gelijk weer op!!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Groetjes
haha! Groetjes Marijke 

Ik heb ook een aparte vosmerrie: heel speciale soort gesplitste bles, 2 hoge witte achterbenen, linkervoorbeen juist hetzelfde als die van jou, rechtervoorbeen alleen een vlekje op haar knie en witte vlek op haar buik. Ze is een sabino.
veel succes met je volgende wedstrijdjes