Inmiddels hebben 5 wedstrijden gereden (als ik het goed heb, ben even de tel kwijt
) en hebben we 14 winstpunten in de B. Geloof dat we al minstens 4 proeven dubbele winst hebben gereden... In Zelhem ging hij wederom goed
De 1e proef vond ik zelf wat te laag, 162 en een 4e plaats. De 2e proef ging iets minder, maar zeker niet verkeerd. Daar hadden we 172 punten en waren we 1e! Henk Vlasblom (www.henkvlasblom.nl) heeft foto's gemaakt van deze winnende proef. Henk ken ik van mijn stage en is een professioneel fotograaf. Alleen paarden fotografeert hij niet zo vaak, dus kwam hij even proberen bij mij. En Henk is erg creatief!

Henk bedankt voor de mooie foto's! Op zijn site zijn overigens nog meer foto's te vinden van de Achterhoekse paardendagen

En dan hier de uitslag van onze 1e selectie voor de Gelderse Kampioenschappen:
2e proef: 1e met 175 punten!
Selectieproef: 1e met 174 punten en een zak brokken

Al met al dus al een zeer goede start!!! Geen foto's van gisteren, maar ik denk dat die van Zelhem een goede indruk geven

Deze is nog voor de proef, mijn moeder maakte een grapje bij de jury (is een bekende)
Jury: "Hoe ging de 1e proef?"
Mam: "Goed, hoezo?"
Jury: "Nou 147 punten..."
Mam: "Ach, zelfs dan is het toch nog goed voor een springpony?!"

Net na het groeten en ik maakte mijn teugels net nog even een slag korter

Creatieve Henk

Richting het afgroeten
Maar vind hem toch wel erg leuk geworden 
Ook Boas gaat goed, 11 winstpunten in de M2 en dat betekent a.s. zaterdag ons Z1 debuut in Didam!
Boas won gisteren ook de 1e selectie (en de andere proef ook
) dus dat is een goede afsluiting van de M2. Jammer dat hij in September weg gaat (ik word 18) want anders had ik de selecties doorgereden in de M2

wat jammer
hartelijk gefeliciteerd met al je winsten meid