Kevin@work!! (*mooi*)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sharonalover

Kevin@work!! (*mooi*)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 19:11

Ik had vandaag wedstrijd met mijn pony, en ik was klaar, en vroeg of ik nog even op het paardje van me moeder mocht rijden, dat mocht wel.....
Ik had mijn witte rijbroek enzo dus nog op stal, en vond het wel leuk om een keertje mooie foto's te maken van Kevin, dus hadden we hem mooi ingevlochten, een wit dekje opgedaan, en witte bandages, ik mijn jasje en rijbroek aan, en het is net echt....... Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding
ik weet het, ik moet niet naar beneden kijken, maar hij is zo knap!! Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
deze foto vind ik heel mooi, hij loopt zo mooi ruim.........
Afbeelding

Afbeelding
dat voorbeentje Kwijl Kwijl
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
in galop vind hij het zoooo moeilijk om zijn hoofd stil te houden, hij kan het wel hoor, zie deze foto maar!! Haha! Tong uitsteken
Afbeelding
inzet tot wijken
Afbeelding
bijna alweer klaar met wijken, weer vooruit.
Afbeelding
knap issie he..... Vingers aflikken
Afbeelding
nog een wijkfoto, wel een mooie, al zeg ik het zelf
Afbeelding
en dan een paar sprongetjes
Afbeelding

Afbeelding
aanrijden........
Afbeelding
bijna springen.......
Afbeelding
en... VLIEGEN!!!! Clown
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit is een nog wat eerdere foto, ik vin hem opgepoest veel mooier.......
En ik vind mijn zit verbeterd, en dat zou ik niet snel over mezelf zeggen, ben daar nogal kieskeurig mee............. Sigaar Haha! Bloos

elmiran

Re: Kevin@work!! (*mooi*)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:25

leuke combi zijn jullie, is niet m'n type paardje.....
wat me opvalt is dat je, je been met aansporen ver na achteren legd...beugels zijn ongelijk en mogen volgens mij voor dressuur wel een paar gaatjes langer. Bij de eeste springfoto's ga je niet in verlichte zit...verder vind ik het er wel netjes uitzien Haha!

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 19:29

Dankje voor je reactie, maar ik rijd bijna altijd op mijn pony, daar heb ik geen superlange beugels, omdat ik daar niet meer de kleinste op ben, als ik dan bij Kevin langere beugels doe, vliegen mijn benen helemaal alle kanten op..... Tong uitsteken
en over die verlichte zit: ik zit wel in de verlichte zit, maar je ziet het niet zo goed op de foto omdat hij van voren is genomen, en ik net weer land

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:36

ik vind jullie wel leuke combi idd:) maar ik vind je beetje raar zitten..(A) helemaal op die laatste foto je zit een beetje plomp zeg maar maar ik denk dat dat door de foto komt.. maar je armen mogen net een iets groter knikje hebben vind ik en je rug wat rechter houden.. maar dat kan ook aan mij liggen:P

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:21

nog iets dat me opviel....niet dat ik perfect rijd hoor maar zie t gewoon dat je de buitenteugel korter hebt dan de binneteugel, de binneteugel trek je op de foto naar je zadel toe.

over die beugels, ik rijd ook altijd erg kort(sprong meestal, en reed met een vhzzadel) nu rijd ik op een paard met dressuurzadel, ben zelf niet zo groot dus vandaar dat ik ga proberen met langere beugels te rijden, het gaat nu al veel beter. Vind het er wel netter uit zien als je de beugels iets langer doet....alleen zou ik dan de eerste paar keren niet met sporen rijden.

hANKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 14:53

Ik vind hem een beetje mager en hij zou wat meer bespiering moeten krijgen.
Verder wel leuke combi

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 17:42

ja hij krijgt ook heel weinig te eten

newtonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 18:10

heeyz kock

leuke foto's man hij ziet er mooi uit hoor!
zo klaar voor de wedstrijden!!

XXXXX Bettine en newton

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 18:15

Lief paard om te zien. Je zit alleen nogal veel aan de binnenkant volgens mij. Trekt idd je been op maar dat zie je zelf ook wel Lachen met wijken van ietsje rechter houden en minder stelling (of het komt doordat de fotograaf er niet kaarsrecht voor stond?). Nu valt ie nogal naar buiten. Verder neusriem hoger doen en goed leren bandageren!

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 18:51

Mag ik dan vragen wat er niet goed is aan de bandages??
want als ik niet weet wat ik fout doe, kan ik het ook niet verbeteren.....
De neusriem vind ik wel goed zitten, hij kan trouwens ook niet hoger.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 19:19

Owh niet goed is een groot woord hoor, sorrie dat het bot overkwam Lachen maar zou ietsje hoger beginnen met bandageren en ietsje minder naar beneden. Nu lijkt het alsof het op een 'propje' zit.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 19:51

sharonalover schreef:
ja hij krijgt ook heel weinig te eten

hoeveel krijgt ie dan? zou hem iets meer geven...vind um een beetje mager, en hij heeft nog een heel dun nekje Knipoog . over de neusriem, misschien een gaatje erbij maken. Bij mijn pony moet ik er ook altijd een paar gaatjes bij maken, vind het netter staan als de neusriem wat hoger zit.

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:08

Is het een tuiger?
Je bandages zitten te laag, je hebt te ver doorgebandageerd. (de hele kogel meegebandageerd) Mocht je trouwens met bandages starten? Was het onderling?

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 07:17

misschien vertekenen de fotos, maar ik vind hem best heel lang... verder commentaar ag ik niet geven, ik wil de ts niet af z*ken. Ik vind het best een leuke pony

Lisanne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 07:21

Leuke foto's!

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 14:41

Ik heb toevalig van de week een nieuw hoofdstel gekocht en moest hem ook helemaal op maat maken...

heb er toen ook voor de zekerheid mijn instructrice naar laten kijken en die zei dat de neusriem 2 vingers onder het jukbeen moet zitten.

Zou zeggen kijken even of het bij jou zo zit...

Groetjes

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 16:03

hij mag nog wel een stukje omhoog Knipoog sperriempje trekt de neusriem trouwens een stuk naar beneden....

unfearlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 18:15

Hanky zei: Ik vind hem een beetje mager en hij zou wat meer bespiering moeten krijgen. ik zal je wat zegge hij krijg voldoende voer!! en hij is zeker niet mager ofzo! en wat die bespriering betreft ze hebben hem ook nog niet zo heel lang en er worden ook geen zware wedsrijden van ver wacht (zo ver ik weet) dus die sprieren komen nog wel hoor.

ey kock ziet er super uit!!
het is net echt! Clown Knipoog

doeii hvj!! kus jo en uni

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 18:56

Hij krijgt juist heel veel te eten, dat was een grapje, echt heus, geloof me, hij staat op een stal waar ze allemaal ruim voldoende te eten krijgen, ze worden perfect gevoerd, we rijden geen wedstrijden met hem, het is gewoon een recreatiepaardje, voor ons, bij het vorige baajse heeft hij L2 gelopen, we hebben hem nog niet zolang, en ik rijd er niet zo vaak op, als ik echt nioet meer op mijn pony kan, wil ik met hem verder, nu rijd vooral mijn moeder op hem, zij rijd het liefst buiten, en in de bak rijd ze hem wat aan de teugel, en oefent ze soms met wat wijken, het is geen tuiger, het is een afstammeling van Lucky Boy.
maaruh, nog even over dat voer, hij krijgt dus echt ruim voldoende te eten, hij krijgt zat voer, en daarbij kijgt hij ook nog eens appels, en snoepjes, bespiering is in ons geval niet zo erg belangrijk, het is geen Z dressuurpaard

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:10

Zou je zijn neusriem misschien niet iets hoger kunnen doen, denkt dat ze dan een nog mooier hoofdje krijgt!!
Verder ziet het er wel netjes uit!

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:15

hij springt echt lekker Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:15

ik bedoel natuurlijk hij Tong uitsteken

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 08:06

haha, dank jullie wel voor de reacties!
Ik vind ook wel dat hij fijn springt, bijna altijd als ik op HEM Tong uitsteken rijdt, neem ik ook wel; effe een sprongetje mee........
ik zou even kijken of de neusriem wat hoger kan, maar laatst hadden we het hoofdstel ook uit elkaar gehaald om schoon te maken, en toen is het op de een of andere manier niet helemaal goed gegaan, ik weet nog steeds niet hoe, zet heel vaak hoofdstellen wel in elkaar, maarja, hij heeft toen een wondje gekregen vlakbij zijn bit, omdat dat schuurde, alles is nu wel weer goed hoor, maar het zit nu goed, en we zitten er liever nu even niet aan, als jullie dat begrijpen..........

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 11:30

leuk paardje he.
Is van een vriendin van mij geweest. Leuk om te zien dat jullie er zo veel plezier mee hebben.
afstamming is darnels X legaat
Hoop dat jullie er nog heel veel plezier aan hebben want het is echt een lieverd.

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 18:15

wat grappig, van mijn pony kwam ik ook al een meisje "tegen" op bokt, die Sharona kende, vind ik erg grappig!!