We begonnen met vanilla..Eerst poetsen en zadelen...
Jaja, mevrouw begint mooi te worden.. (Ik op de achtergrond
)lekker charmant

Stappen op Vanilla (ik weet dat ik veel te groot ben, maar het is ook voor de lol..) Ze had een poosje stilgestaan en heb haar zelf ingereden..
Hier kun je zien waarom we met (de nog niet verkeersmakke) vanilla NIET naar de ponyclub gingen, er was een soort van rommelmarkt etc. bij de pothoek. Daar kwamen we dus niet langs..
Aj, die jas maakt me wel lekker dik

Even praten met de mensen die langs kwamen.. vanilla begon zich te vervelen

Op deze foto steek ik mijn benen een beetje af
..Toen gingen we met amadeus naar de ponyclub en daar was wout
, ik mocht hem even in "dresuren"Halthouden..
Wat is wout toch een lekkerding

Strekken, dit is de eerste keer sinds tijden dat ik weer echt op wout rij, en dat zit maf. Ik rij normaal altijd Lady (tinker)
Galopje
Stukje wijken (vanaf 3 hoefslag naar hoefslag)
Springen
Mhh, ziet er niet echt lekker uit.. we kwamen niet uit, en ik raak dan vaak in paniek
, waardoor ik gelanceerd word.. Nog even een stapfoto
Toen ging ik even op Amadeus
Hier kun je echt zien dat ik dus te groot ben, veel mensen zeggen dat het nog makkelijk kan, maar nee.. het ziet er gewoon niet uit..
Springen
Toen gingen we amadeus terug naar stal brengen, wout naar huis rijden en met Lady bezig..
Rolwout, en (yes) schone lady

We gingen eerst even vrijspringen, de pony's vliegen altijd als een gek achter elkaar aan, soms krijg je dus dit effect
.. (van het lage werk hebben we geen foto's omdat we foto's te kort kwamen)Jaja, mijn lieve tinker over 1,40 metertjes

Toen heb ik haar gepoetst en gezadeld en ben ik haar gaan rijden..
konten

Even een klein sprongetje
Nog 1
Toch stiekem even een foto van noekiejj erop, want ik wou even laten zien hoe goed ze wel niet sprong. En omdat ik geen springer ben, spring ik dus ook niet hoog met haar.
Dat waren de foto's, ik weet dat het er veel zijn.. Maar we hadden er vandaag ook 181 gemaakt
Mijn eigen commentaar hierop:
Ik ben geen springer, mijn houding is ook slecht. Dat weet ik en werk er ook aan. Ben alleen heel onzeker bij de hindernissen.
Geen gezeur over sporen en capgebruik, allemaal grondig over nagedacht
ik zou zeggen kom maar op met dat commentaar