Na een klein beetje gekloot met de trailer (normaal baggert ze er gewoon in maargoed) kwamen we toch weer aan in zelhem.
Bij de voorkeuring was gelijk alles goed, ook locomotie (jeah
) en toen was ik al helemaal happy dat ik alleen al kon starten.Maar goed, toen ging ik dus starten, ging het hele stuk in mijn eentje rijden. De poownie vond dat in het begin niet zo heel erg grappig, maar toen kwamen de heuveltjes enzo en toen kreeg ze er wel zin in.
Nouja tot de vetgate ging alles super, na 5 minuten ofzo ging ik aanbieden (ze had HF 54 of 56
), verder was alles goed, de locomotie ook nog steeds.
Na half uur pauze (trix heeft zich de hele tijd bezig gehouden met het gras) ging ik weer verder.
Tot de finish gewoon lekker verder gebaggert, niks schokkends gebeurd, best wel saai eigenlijk.
En nouja, bij de finish was de hartslag 72, ik kwam in draf dus dat vond ik wel mooi. Bij de nakeuring 48, en voor de rest alles goed. De vet die trix deed had wel een paar keer bijna een trap te pakken omdat ze in de poownies bilspier kneep, die dat niet heel erg grappig vond. Waarschijnlijk een beetje spierpijn in combinatie met een knol die al dat gefrutsel aan d'r lijf zat was en een beetje knetter werd van de vliegjes.
Dus, dat moet ik even in de gaten houden. Voor de rest liep ze wel gewoon goed dus gewoon een A gekregen voor locomotie. (thanx vets
)En toen wilde ze dus niet meer in de trailer.. Overal lekker gras dus waarom zou ze?
Uiteindelijk is het toch gelukt. (gedreigd met een zweepje
) Nouja hier wat foto's:

Daphne ging Trix even testen.. Ze heeft me super geholpen. (groomfiguur)

De start dus..

In de vetgate met een pony die ALLEEN gras wil..

Beste reet heeft het beest zo..

En nee ik gooi er heus niet vaak water overheen.

Helemaal klaar en de poownie heeft het druk met, juist ja, gras...
Trailergevecht:

Nou, dat was het wel weer.. Ik heb als het goed is iets van 13,3 km/h gereden en dat was ik toen ik begon niet heel erg van plan..
Maar goed, het ging super dus! En ik ben weer trots op de ponnie.
Het ziet er goed uit he 

Hier staan nog veel meer Trix-foto's: