het is van 2 maanden geleden ofzo!
aub geen commentaar op lange benen en cap, dat is eigen keuze! en we zijn er allebei maar 1x afgevallen!.....
mn vriendin Juliëtte!

en ik:

en nog een paar!

jaah ze lust Pringles!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Rayorgy schreef:Oh.. Dit is echt zooo erg.. Dat beest lijd afschuwelijk, nee. echt.. Dit is niet normaal.. Als dat beest het echt niet wilde en zo afschuwelijk vond had hij hun er echt wel afgebokt hoor! Ze plaatsen hier foto's zodat mensen het misschien leuk vinden om te kijken. Niet om afgezeken te worden. Laat ze lekker, ik vind het er harstikke leuk uit zien, en Snowy ziet er harstikke vrolijk uit howar :S
piedrolover schreef:Ja inderdaad ZEUR niet zo!
Snowy ziet er harstikke vrolijk uit!
Ga eens lezen over shetlanders voordat je weer commentaar geeft...
Om maar even wat te citeren van de site van het shetlandpony stamboek:
De Shetlander is bijzonder veelzijdig. Oorspronkelijk in Nederland de vervanger van de trekhond. In verhouding tot zijn lichaamsgewicht kan hij geweldige prestaties leveren en is, verhoudingsgewijs, het sterkste paardenras ter wereld.
Charlotjuuh schreef:Ik vind dat jullie beide veel te groot zijn
Jullie voeten komen aan de grond
miisshOrse schreef:Charlotjuuh schreef:Ik vind dat jullie beide veel te groot zijn
Jullie voeten komen aan de grond
Helemaal mee eens!
LauEef schreef:Ik vind jullie aan de zware kant en zeker aan de grote kant, maar als het voor 1 keer is, kan het geen kwaad..
Als je maar niet elke dag op het paardje rijdt...
Ik rij ook op een pony waarbij ik veel te groot ben, maar ook aan de zware kant, maar als zo'n pony niet meer wil of kan, laat hij of zij dat echt wel merken!
Ik zou alleen als ik jou was niet zonder zadel rijden; maar mee rij je de rug van je pony open!
Je kunt beter een dekje pakken en een dekensingel; wordt je broer trouwsen ook niet smerig!
Ik zal nu wel een hoop commentaar krijgen; maar het is nog wel mijn mening;
jullie zijn te groot, maar(!) aan de zware kant!
ik ben het ook met Anora eens!
p.s. leuke pony

crazy_roxy schreef:leuk paardje hoor ,alleen beetje te klein voor jullie maja dat weten jullie zelf ook
maare wie is die andere mooie pony op foto zes![]()
gr. roxy

trouwens hele hele hele mooie shet!!!! Ik vind hem ook best ruim in zn gangen voor een shet!