Rijden op Snowy, oudere foto's!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Taron

Rijden op Snowy, oudere foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 13:15

ik kwam net wat oude foto's tegen!
het is van 2 maanden geleden ofzo!
aub geen commentaar op lange benen en cap, dat is eigen keuze! en we zijn er allebei maar 1x afgevallen!..... Bloos Knipoog

mn vriendin Juliëtte!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en ik:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en nog een paar!
Afbeelding

jaah ze lust Pringles!!
Afbeelding

Afbeelding

Bloemsuiker

Re: Rijden op Snowy, oudere foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 13:22

Ik vind dat jullie beide veel te groot zijn
Jullie voeten komen aan de grond

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 13:25

geen commentaar over lange benen.....
we zijn niet te zwaar, duzzz

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 13:41

ik et zowat HET excuus op bokt te groot maar niet te zwaar. ik vind het plaatje op nergens lijken ik vind het eerlijk maar zielig dan amusant. omdat je veels te groot bent, en je benen afsteken is het moeilijk voor zo een ponytje om zijn evenwicht te vinden vooral in zo hoog gras, gewone grote paarden hebben het dan al wat moeilijker. het zadeltje is ook veels te klein voor jullie, dan is het nog beter zonder te rijden... leg is een riem over je zelf heen en ga is op handen en knieen zitten en zet je vriendin er is op en laat die steuenen met zijn voeten door de riem (zoals bij stijgbeugels) en ga is uit je evenwicht zal wel wiebelen dan het zelfde efect! ga met een koetsje of zo gaan rijden...

Rayorgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 13:47

Oh.. Dit is echt zooo erg.. Dat beest lijd afschuwelijk, nee. echt.. Dit is niet normaal.. Als dat beest het echt niet wilde en zo afschuwelijk vond had hij hun er echt wel afgebokt hoor! Ze plaatsen hier foto's zodat mensen het misschien leuk vinden om te kijken. Niet om afgezeken te worden. Laat ze lekker, ik vind het er harstikke leuk uit zien, en Snowy ziet er harstikke vrolijk uit howar :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 13:51

Ik vind het er eerlijk gezegd uit niet ook uitzien maar of de pony er last van heeft, hij laat het iig niet merken..Ik hoop dat dit maar voor een keertje was...

ginniej

helemaal mee eens (marahorse)

piedrolover

Ja inderdaad ZEUR niet zo!
Snowy ziet er harstikke vrolijk uit!
Ga eens lezen over shetlanders voordat je weer commentaar geeft...

Om maar even wat te citeren van de site van het shetlandpony stamboek:
De Shetlander is bijzonder veelzijdig. Oorspronkelijk in Nederland de vervanger van de trekhond. In verhouding tot zijn lichaamsgewicht kan hij geweldige prestaties leveren en is, verhoudingsgewijs, het sterkste paardenras ter wereld.
Laatst bijgewerkt door piedrolover op 14-05-05 13:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 13:53

als je vind at Snowy het niet kan, vergis je je (Marahorse) lelijk!!
let eens op haar bewegingen en oortjes, lijkt me duidlijk dat ze er plezier in heeft!!
anderen: bedankt voor de leuke reacties!! Knipoog

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 14:21

lieve pony! Alleen (ik weet dat cap eigen keus is) julli zeggen we zijn er allebei 'Maar' 1 keer afgevallen. Ik concludeer hieruit dat jullie vaker vallen waardoor ik het zeer vreemd vind dat jullie caploos rijden.....
verder ligt het zadeltje scheef...
Sorry voor het gezeik Bloos

Eigen keuze van die lange benen? Kun je tegenwoordig benen bestellen op maat? Koe

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 14:28

Rayorgy schreef:
Oh.. Dit is echt zooo erg.. Dat beest lijd afschuwelijk, nee. echt.. Dit is niet normaal.. Als dat beest het echt niet wilde en zo afschuwelijk vond had hij hun er echt wel afgebokt hoor! Ze plaatsen hier foto's zodat mensen het misschien leuk vinden om te kijken. Niet om afgezeken te worden. Laat ze lekker, ik vind het er harstikke leuk uit zien, en Snowy ziet er harstikke vrolijk uit howar :S

hey,

ik vind dit niet echt kloppen. je zet hier foto´s neer met de verwachting dat je leuk commentaar krijgt. maar het is te verwachten dat je ook kritiek krijgt(iedereen moet wel wat leren)

je kan verwachten als je foto´s neerzet dat je kritiek kan krijgen. en iedereen zegt gewoon hun eigen mening.

ik vind wel dat ze veeelste groot zijn en dat zadeltje is te klein voor hun jullie kunnen ergeeneens normaal met je kont in zitten. ga dan zonder rijden is ook prettiger voor de pony. jullie zijn zeker niet te zwaar en je pony vind het ook niet erg zo te zien. over die cap als ze je deraf gooit zou ik als ik jou was wel een cap op doen. dadelijk kom je keer verkeerd teregd en lig je met een zware hersenschudding ofzo in het ziekenhuis.

voor de rest. leuke foto´s en leuk ponytje. dit niet als kritiek aannemen maar als een tip. rijd dat beestje aub zonder zadel. en ga eens keer mee wandelen of lekker vaak mee voor de kar en dan af en toe lekker oznder zadel hobbelen. je past er op een gegeven moment niet meer op hoe graag je dat ook zou willen.

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 14:40

piedrolover schreef:
Ja inderdaad ZEUR niet zo!
Snowy ziet er harstikke vrolijk uit!
Ga eens lezen over shetlanders voordat je weer commentaar geeft...

Om maar even wat te citeren van de site van het shetlandpony stamboek:
De Shetlander is bijzonder veelzijdig. Oorspronkelijk in Nederland de vervanger van de trekhond. In verhouding tot zijn lichaamsgewicht kan hij geweldige prestaties leveren en is, verhoudingsgewijs, het sterkste paardenras ter wereld.

Het is het sterkste ras ja, maar dat betekend niet dat je als je TE groot bent erop moet gaan rijden! Tuurlijk dat beestje vind het best leuk, omdat die NOG geen pijn heeft. Ik zou zeggen zoek een lief meisje die er wat mee kan! als die pony zo lief is! En ik zou als ik jullie was gaan mennen ofzo met hem voordat die last van zijn rug heeft, en niet meer tot 1 van de sterkste paarden behoord!!!!

maar ja, ik beslis niet over jullie.

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 14:54

nou ik denk neit dat he thet sterkste paardenras is want een belgisch trekpaard is echt wel sterker.. maar hij kan wel sterk zijn maar op een gegeven moment ben je er echt te groot voor en kan je er helaas niet meer zo op rijden ook het zadeltje zou ik wegdoen en zonder rijden en meer gaan mennen en wandelen of laat hem haar een keertje vrijspringen of vrijheids dressuur.. ja kan zoveel doen emt shetjes maar je bent denk ik wel een beetje heel erg te grot voor het shetje..

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 15:26

ik verhouding is de shetlander het sterkst!!
ik zal het even uitleggen:
Snowy is van mn zusje van 7, maar die kan nog niet goed rijden, en valt er ongeveer iedere keer af!
ik was samen met mijn vriendin, we hadden zin in rijden...en aangezien onzeeigen pony's niet bij huis staan, hebben we snowy maar een keer meegenomen!!
daar werd anders toch niets mee gedaan, dus wij ff gebeld naar een vriendin, dat we eraan kwamen!
op dat veldje even gegaloppeerd, alleen snowy gaf opeens een bok, en Juliëtte lag ernaast!
toen kwamen we langs een ander veldje, en daar was een heuveltje, dus ik stuur haar naar het heuveltje in draf, springt ze opzij...toen lag ik eraf!
het zadel is niet goed, dat weet ik, de kussens zijn er af! nu heb ik een fleecedeken zo gevouwen dat de ruggegraat vrij is, maar we zijn op zoek naar een ander zadel!
heeft iemand nog iets??

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:32

Die pony kan het blijkbaar wel houden, het is inderdaad wel waar dat het vor die pony moeilijk is om zijn evenwicht te bewaren.. Maar ik denk niet dat hun er iedere dag intensief mee rijden.
Voor zo'n pony'tje (en voor hun!) is het hardstikke leuk om een keer in de week een bosritje ofzo te maken.
Ik zou het wel wat jammer vinden als hun iedere dag die pony in het zweet rijden, maar ik denk niet dat ze dat doen.

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:35

*zeik* *zeik* Kijk naar die pony! Die heeft er plezier in of niet?

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:40

Charlotjuuh schreef:

Helemaal mee eens!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:42

Ik vind jullie aan de zware kant en zeker aan de grote kant, maar als het voor 1 keer is, kan het geen kwaad..
Als je maar niet elke dag op het paardje rijdt...
Ik rij ook op een pony waarbij ik veel te groot ben, maar ook aan de zware kant, maar als zo'n pony niet meer wil of kan, laat hij of zij dat echt wel merken!
Ik zou alleen als ik jou was niet zonder zadel rijden; maar mee rij je de rug van je pony open!
Je kunt beter een dekje pakken en een dekensingel; wordt je broer trouwsen ook niet smerig!
Ik zal nu wel een hoop commentaar krijgen; maar het is nog wel mijn mening;
jullie zijn te groot, maar(!) aan de zware kant!
ik ben het ook met Anora eens!
p.s. leuke pony Knipoog

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:48

miisshOrse schreef:
Charlotjuuh schreef:

Helemaal mee eens!

Ze rijden er toch ook niet alle dagen op!!!

Stelletje zeikerds!!!

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 15:51

LauEef schreef:
Ik vind jullie aan de zware kant en zeker aan de grote kant, maar als het voor 1 keer is, kan het geen kwaad..
Als je maar niet elke dag op het paardje rijdt...
Ik rij ook op een pony waarbij ik veel te groot ben, maar ook aan de zware kant, maar als zo'n pony niet meer wil of kan, laat hij of zij dat echt wel merken!
Ik zou alleen als ik jou was niet zonder zadel rijden; maar mee rij je de rug van je pony open!
Je kunt beter een dekje pakken en een dekensingel; wordt je broer trouwsen ook niet smerig!
Ik zal nu wel een hoop commentaar krijgen; maar het is nog wel mijn mening;
jullie zijn te groot, maar(!) aan de zware kant!
ik ben het ook met Anora eens!
p.s. leuke pony Knipoog

hoezo vind je ons te zwaar??
je weet niet eens hoeveel we wegen!!
Knipoog

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:58

leuk paardje hoor ,alleen beetje te klein voor jullie maja dat weten jullie zelf ook Tong uitsteken
maare wie is die andere mooie pony op foto zes Haha! Tong uitsteken
gr. roxy

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 16:03

crazy_roxy schreef:
leuk paardje hoor ,alleen beetje te klein voor jullie maja dat weten jullie zelf ook Tong uitsteken
maare wie is die andere mooie pony op foto zes Haha! Tong uitsteken
gr. roxy

ik zou het niet weten, het meisje die ernaast staat ken ik wel!
het zal wel een verzorgpony wezen!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 16:08

heerlijk sfeertje weer...

zo'n pony kan dat makkelijk hebben, hoeveel zullen deze meiden nou helemaal wegen, veel meer dan een kilo of 50 zal dat niet zijn.

wel grappig dat als je een topic zien van ukkiepuk (volwassen vrouw die rijd met een shet) je allemaal reacties krijgt van: "wat gaaaaaf!!!" en dat hier iedereen meteen over begint te zeuren omdat het beeld wat minder is.
ik denk dat iedereen wel ooit een keer zo op een pony heeft rondgecrossed. vergeet je eigen ponytijd niet!

Sunshine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 16:48

ik vind dat je absoluut niet te zwaar bent, ja voor het mooie zou je wat kleiner moeten zijn maar wat maakt dat uit? Snowy ziet er heel erg gelukkig uiit idd. en jij ook Knipoog trouwens hele hele hele mooie shet!!!! Ik vind hem ook best ruim in zn gangen voor een shet!

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 16:51

Leuke shet

Ja en ik kan het niet laten:
Doe je voeten uit je beugels, kan je de grond gaan slepen Gestoord