weer een spring topic van mij.
Dit keer met Romeo, mijn alles-kunnede-topper. Hij kan goed springen, goed dressuren, en goed crossen. Ennn hij is lief
. Alleen kan hij niet, zo als rose, 1 ding heel goed. Hij kan gewoon van alles een beetje 
Nee, zo goed als Rose kan hij niet springen. Maar het is zooooo lief om te zien hoe hij springt, want hij doet zo z'n best. Hij moet er ook veel voor doen, om over zo'n hindernis te komen. Maaaar hij komt erover.
OWja, voor de mensen die denken dat Rose en Romeo, dezelfde zijn.. Nee sorry
.. Het zijn 2 verschillende pony's die precies hetzelfde zijn. Volle zus en broer Enne foto's zijn weer gemaakt door m'n zusje van 10..

Laag kruisje

steil. Te ver uit m'n zadel..

steil..

oxer

foto van 1.40 m

filmje van 1.40m. Klein kruisje ervoor, zodat ik zeker wist dat ik uit zou komen. Met rose maakt het me niets uit, of we uitkomen of niet. Ze komt er toch wel overheen. Maar met Romeo wel, die knalt dan gewoon midden in de hindernis

wij naast de hindernis
En nu niet denken dat ik elke dag zo hoog spring
. Met romeo was dit de eerste keer. En met Rose was de laaste keer half jaar geleden.En ja, ook deze lieverd staat vanaf sebtember te koop.

.
ik heb ook hele goeie pony's maar ze durven te weigeren en dan is mijn vertrouwen in een sprong helemaal weg...