Eerst Oro gereden. Hij pakte gewoon alles heel fijn en simpel aan.
Op de haag:
Daarna de bielzen en berafwaarts de V sprong erachter:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
, het ziet er echt zo leuk uit! Lielle schreef:leuke foto's zeg! Ienie pakt goed aan, dat wordt sgw debuut in het najaar
EllenP schreef:Jeetje foto's zien er goed uit. Maarre jij rijdt ook de oefencross in Maarsbergen?? Hoe vaak heb je al geoefend dan, want ik ga hem ook rijden en moet nog beginnen met oefenen.....
Spring alleen alleen af en toe een boompje in het bos...
. En ja, Bitwise rijdt met allebei deze paarden in Maarsbergen. Ze hebben daar een regiotraining gehad. De schimmel heeft alleen een paar oefencrosjes gelopen, maar tot nu toe snapte ze eigenlijk niet wat de bedoeling van springen was. Pas de laatste paar weken snapt ze het iets beter. Eerder kwam ze krap over 40 cm heen, maar nu gaat het toch zo rond de 80 cm.
). De eerste cross moet iig een hele lage zijn, met vooral een laag springparcours. Bedankt voor je mening. Ik heb echt de ballen verstand van springen. Tot voor een paar maanden sprong ze ook 40 cm gewoon eraf. Ze kwam er krap overheen. Toch geloof ik niet dat ze een slordige springer is. Ze snapte gewoon niet hoe het moest. En als ze eenmaal een balk heeft aangeraakt gaat alles daarna er ook af. Dat komt omdat ze dan een beetje bang is en vluchtig/vlak wordt.
). De originelen zijn veel scherper
Mooi lang achterbeen zo te zien, dat zie ik liever als dat krampachtige intrekken(en dan op de achterste paal springen ofzo
). En zo te zien blijft ze achter echt wel van het hout af 
Leuk project en ik ben gek op volbloedjes
)
ziet er top uit! gomir schreef:Ik vind het schimmeltje zo op de foto's eigenlijk wel fijn springenMooi lang achterbeen zo te zien, dat zie ik liever als dat krampachtige intrekken(en dan op de achterste paal springen ofzo
). En zo te zien blijft ze achter echt wel van het hout af
(mag ik haar niet een paar maandjes lenenLeuk project en ik ben gek op volbloedjes
)
Online is altijd gaaf!
). Ze gooit ze er soms wel af, maar ik denk toch wel dat ze vies van het hout is.

ziet er netjes uit..
en niks eng vind..