Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

gijsenkim schreef:.... gaat nergens over........

mistral schreef:@ gijsenkim; Andre Zeeman uit het westland?????
hi hi die ken ik nog van vroeger toen ie nog op manege pony's reed.
is ie al gegroeid, hij was altijd best wel klein.
Grappig om te lezen dat ie nu orun cursus geeft.
Mireille1970 schreef:mistral schreef:@ gijsenkim; Andre Zeeman uit het westland?????
hi hi die ken ik nog van vroeger toen ie nog op manege pony's reed.
is ie al gegroeid, hij was altijd best wel klein.
Grappig om te lezen dat ie nu orun cursus geeft.
Hahahahahaha ik ging met hem stappen in Weert. Lieve jongen...
Leuk is dit. Wat is de wereld klein...
Hij doet die orun cursus wel heel leuk hoor
Iepke schreef:Ik heb ook net de opleiding gedaan, 1e fase en gehaald. Heb er qua lesgeven wel van geleerd (naja, de kennis was er wel, alleen het lesgeven zelf moest beter) maar qua rijden was het niet echt geweldig..Kon niet echt met de instructeur overweg, zijn manier van lesgeven paste niet...Dus wat dat betreft was het niet zo geweldig. Denk wel dat de 2e fase beter zal zijn!
Iepke schreef:@Trisca, waar heb jij de opleiding eigenlijk gedaan?
Het was verder wel erg leuk, maar wij hadden dan ook echt een leuke groep, iedereen wou elkaar wel helpen en ja..was gewoon gezellig
lachen met die twee
Je reed ongeveer een 10 min/kwartiertje op een ander paard en kreeg gewoon les, je werd dus wel begeleid. De een rijdt natuurlijk beter dan de ander, maar al met al viel het me wel mee!(Ookal is mijn paard niet zo makkelijk en ging t bij sommigen wat minder, maarja..Paard heeft er ook weer van geleerd en ik ook, door wat de anderen over mijn paard zeiden)
Die van mij is er ook vandoor gegaan tijdens de cursus..(Met als gevolg dat 3 eigenlijk niet meer op mn paard durfden, maarja, moesten ze zelf weten, ze weten waarom hij het deed en dat ie verder wel braaf was) Mijn paard is er gelukkig niet door verpest, heeft juist een boel geleerd.. Maar k snap dat dat op elke cursus, elk jaar weer verschillend zal zijn...net wat voor mensen je treft.