de les ging eigenlijk super, ze is een tijdje aan het rommelen geweest met haar gebit, flink aan het wisselen, tandarts er 2 keer bij geweest, en ze is zelf ook flink aan het ontwikkelen, dus alles bij elkaar, was ze niet helemaal in vorm, maar sinds vorige week is ze eigenlijk weer op en top in vorm! in de les hebben we weer erg veel geschakeld, waar ze eigenlijk steeds sterker van wordt, en wat haar dus ook steeds beter afgaat. het was wel even spannend, want er staan een paar hindernissen in de bak, en robert puck die daar ook stallen heeft, was met wat beesten aan het springen , my god wat kunnen die stuk voor stuk geweldig springen

ook kroop hij er nog zelf even op, om mijn gevoel te voelen zeg maar
en hij was er erg positief over, erg fijn en bruikbaar paard die op de goede manier heet te maken is, wat later dus fijn te gebruiken is.nou hier de foto's,helaas wel van de computer gemaakt, aangezien de filmpjes te groot waren om up te loaden
en ja cap is eigen keus, en ja soms loopt ze te diep, maar het zijn vooral ook losrijfoto's en zo rijd ik los en krijg ik les
drafje
galop
beetje schakelen in draf :
pasje terug:
pasje terug:
en weer voorruit:
en weer galop:

en jij zegd niet goed in vorm???