Vrijdag hadden Mirk en ik zo'n dag. Hij liep heel fijn in de eerste proef. De tweede proef, was een waardeloze bak. Mirk zakte echt diep in weg en het was echt niet leuk meer. Hij pakte geregeld zijn bit daarom vast en glibberde aan alle kanten.
De tweede proef moest ik naar de jury komen en hij zei dat ik een niet al te makkelijk paard had maar dat ik toch heel veel uit hem kon halen en hij wilde zijn complimenten daarom geven. Wel zei hij dat onder deze omstandigheden mijn Mirk het ontzettend moeilijk had.
De eerste proef had ik 167 punten en een eerste prijs het leuke was, was dat nummer 2 158 punten had!!!!!!! De tweede proef was iets minder sterk, 150 punten, maar gezien de omstandigheden en de commentaar van de jury was ik daar dik tevreden over!
Wel volgens een omstander werd mijn paard betiteld als: karreknol... Iets waar ik onzeker van word. Zo lelijk is hij toch ook weer niet????
Middendraf

Aan het einde van de middendraf een volte

mmm... ik en bordjes...

Uitgestrekte stap

Wow, meer cap dan Kim...
nu weet ik waarom ik zo'n hekel had aan de invoering van die nieuwe regeling: die caps staan me gewoon niet 

tuf, tuf...

ik vlecht hem nu met naald en draad! Ziet er echt veel beter uit en zit veel beter!!!

Mirk en ik aan het aqua-joggen...

schouderbinnenwaarts

uitstrekken
. Inderdaad moet je er niks van aan trekken, je ligt soms in een deuk als je de paarden van die mensen zelf ziet
egt super hoor 

Waren vast jaloers, de mensen die dat zeiden. Jij weet wel beter toch?! Gefeliciteerd met je punten en je prijs!