Even poseren.
Draf foto's

Wat een
foto's

Schouderbinnenwaarts

Galop

Een foto van z'n mooie hoofd

En toen waren we klaar.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

foto's

..

xXDjuukiejXx schreef:Netjes zeg..
Jullie zijn leuke combinatie .
Wat waren de punten ??
Marielle88 schreef:haha kvind het toch een redelijke grote kop! nie banketstaaf bedoeld hoor!
daar heb je waarschijnlijk wel wat werk mee met bij elkaar rijden! knap hoor!
Echt een gaaf zweefmoment
! Gefeliciteerd met je goede resultaten
) 
Ctal schreef:Ziet er goed uit! Gefeliciteerd met je goede resultaten
![]()
Wat is de afstamming en hoe groot is ie~? ( ben niet nieuwsgierig)
annegti schreef:Als ie nog wat meer op het achterbeen komt krijg je nog hogere punten. In het sb mag ie nog wat meer buigen in zijn lijf en wat minder dwars vind ik. Leuk dier om te zien, leuke combinatie zijn jullie.
ik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar oke. versace schreef:annegti schreef:Als ie nog wat meer op het achterbeen komt krijg je nog hogere punten. In het sb mag ie nog wat meer buigen in zijn lijf en wat minder dwars vind ik. Leuk dier om te zien, leuke combinatie zijn jullie.
Ik weet ook dat hij meer moet gaan zitten maar je kan niet alles te gelijk willen met een jong paard.
Dwarsik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar oke.
annegti schreef:Als ie nog wat meer op het achterbeen komt krijg je nog hogere punten. In het sb mag ie nog wat meer buigen in zijn lijf en wat minder dwars vind ik. Leuk dier om te zien, leuke combinatie zijn jullie.
ik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar oke.trisca schreef:Ik denk dat ze bedoeld dat je schouderbinnenwaarts iets te scherp is![]()
Het was mij namelijk ook opgevallen dat je iets meer lengtebuiging mag hebben daarin en iets minder naar de 4 sporen toe.
Verder een mooie combi, ik vindt jullie goed bij elkaar passen

Walco_Aqua schreef:Het ziet er goed uit, alleen probeer met de schouderbinnenwaarts z'n kont binnen in de ring te houden, want anders druk je alleen z'n achterhand weg in plaats van z'n voorhand naar binnen. Leuk met zo'n jong paard al M rijden!