liza van loon schreef:Ziet er in ieder geval lekker ontspannen uit weer zo voor de eerste keer. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dank je wel 
imker schreef: Je mag straks wel gaan proberen hem meer over de rug te rijden.
Mijn buikbewoner ging pas met 26 weken écht in de weg zitten, toen kon ik gewoon niet meer fijn draven en afstappen. De rest ging allemaal nog goed.
Dat is ook de bedoeling 
Het was nu even kijken hoe hij zou reageren en hoe ik me voelde 
Ik hoop dat ik nog even een aantal weken kan rijden.
Opstijgen gaat nog prima met krukje en afstijgen gaat ook goed. Alleen denk dat aansingelen als ik erop zit niet heel erg lang meer zal lukken 
muiltje schreef:nou en nu maar hopen dat alles goed nlijft gaan met zijn pootje he!! succes.
Dat hoop ik inderdaad zussie 
Kom je binnekort nog even live kijken? 
Oscar schreef:Dat ziet er prima uit!
Na zo'n lange tijd zou je toch verwachten dat hij even een (rodeo)showtje weg zou geven, maar blijkbaar niets van dat alles.
Braaf peerd Knipoog
Dat je geen cap op hebt is zeker je eigen keuze Knipoog *LOL*
HAHA. Inderdaad helemaal eigen keus 
Nee, Laiser is wat dat betreft echt een schat. Daar kun je zo opstappen zonder rodeotaferelen
Je moet alleen daarna wel eerlijk blijven, doe je dingen die hij niet kan dan laat hij dat wel even merken 
Oscar schreef:Volgens mij kun je je buikbewonertje al een klein beetje zien?
Ik heb zo'n vermoeden dat ie daar ergens in die bodywarmer gepropt zit, vroeger zat ie volgens mij net iets minder strak Haha!
Klopt kun je ook al wat zien. Had alleen ook nog wat dingen in de zakken van mijn bodywarmer 
Maar dit is ook al een nieuwe rijbroek omdat ik mijn ouden niet fijn vind zitten 
En omdat de buikspieren nulkommanul meer zijn door het niet rijden 
Oscar schreef:Hoe gaat het revalidatieplan van Laiser verder in z'n werk?
De eerste weken op deze manier rijden en dan steeds ietsje meer vragen?
Jeps klopt helemaal.
Even kijken hoe hij alles oppakt en hoe zijn spieren zich ontwikkelen.
Zodra hij (en ik) het aankan om een boswandeling te maken, laat ik hem op en gaan we in de drunense duinen over bospaden rijden 
Oscar schreef:Ik ben blij voor jullie alledrie ( Tong uitsteken ) dat jullie eerste ritje zo goed verlopen is Ja
Anders ik wel 
PriscaZ schreef:Dat moet een lekker gevoel zijn geweest, na zo'n lange tijd weer op je paardje te zitten!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dank je wel 
En ja dat was een heerlijk gevoel om eindelijk weer eens op mijn knol te zitten 
Ilkkah schreef:Dat moet vast lekker zijn geweest weer, lekker weer op het paardje!
ik dacht eerst dat het buikbewonertje in laisers buik bedoelde, dacht al van; he zo dik is ie nou ook weer niet
gefeliciteerd met je zwangerschap Haha!
Ik heb wel een foto waarbij je je bijna af zo vragen of Laiser de eerste drachtige ruin is 
marloes-joy schreef:wat een goed gevoel moet dit zijn voor jullie!
super joh!
succes met opbouwen! *LOL*
Dat was het zeker.
ik geloof dat ik nog lang na heb zitten genieten