Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimpjeuh schreef:Hier enkele foto's van mijn 4 jarig paardje. Geeft gerust commentaar en wat jullie er van vinden, ik ben benieuwd naar jullie reacties!!
Poseer foto
aan het werk, draf!
verzamelen
poseer foto, wat vind je van haar bouw?
hoofdje
dat waren de foto's! Nu is het aan jullie, wat vinden jullie van haar. Ze is 4 jaar en ik spring er parcours van 1.00-1.10 cm mee.

, niet zo bedoeld hoor
[edit]
liza van loon schreef:Je zit wel erg naar voren. Denk dat je op springmaat zit? Volgens mij is er niks mis met haar bouw, door de manier van staan lijkt het alsof ze op de voorhand is gebouwd, maar dat komt volgens mij omdat ze niet recht staat.
pharagirlke schreef:parcourse 1m-1.10m vind ik enorm vroeg voor een 4-jarige!
tis wel een mooi paard, en inderdaad, je zadel moet wat meer naar achter liggen.
love_britt schreef:pharagirlke schreef:parcourse 1m-1.10m vind ik enorm vroeg voor een 4-jarige!
tis wel een mooi paard, en inderdaad, je zadel moet wat meer naar achter liggen.
helemaal mee eens

anja15 schreef:Hoi,
Heel leuk paardje!!
Maar op de rij foto's lijkt het of je m wel heel kort oppakt..De poseerfoto's heb je m lekker aan een iets langer teugeltje staan en dan zie je dat hij meteen onspant en rond staat..
Moet je m misschien ook meteen aanleren onder het rijden
ziet er goed uit..
Ik denk dat hoe hard je ook probeert om recht te gaan zitten niet zal lukken zo lang je zadel niet past. Het zou verstandig zijn om je zadel door een deskundige na te laten kijken en op maat te laten maken. Ik denk dat je dan al veel problemen op lost. Heel veel succes.