ze heet linsey
ik weet verder geen afstamming
oja ik wil graag informatie waar ik wat aan heb
en ik had zelf al opgemerkt dat ik piano hande heb soms en mn voeten

en dat waren ze
sorry voor de hoeveelheid t waren dr nogal veel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En jij schreef "sorry voor de hoeveelheid" Maar zoveel vond ik het niet
Lisanne_Kees schreef:Ik vind het er netjes uitzien, alleen steek je je benen af...
Leuke haflinger ookEn jij schreef "sorry voor de hoeveelheid" Maar zoveel vond ik het niet

kan er alleen niks tegen doen Naomi21 
none schreef:Leuke haf hoor! Ziet er wel gezellig uit daar
Maar probeer je handen te blijven dragen en je benen aan de pony te laten.
Alice schreef:Wat een leuk koppie zeg! Wie is haar vader?
Volgends mij valt de grote van het bit nog wel mee, bitringen zou kunnen helpen. Ik heb ook altijd moeite gehad om me voeten naar binnen te houden, maar dat is een kwestie van je spieren trainen in de benen en kuit. Tijdens het rijden steeds jezelf erop wijzen, en je zal dan best eens pijn in de enkel/voeten krijgen, maar het resultaat komt er uiteindelijk wel! En het zelfde met je handen; meeveren in je ellebogen en pols.
Alice schreef:Wat een leuk koppie zeg! Wie is haar vader?
Volgends mij valt de grote van het bit nog wel mee, bitringen zou kunnen helpen. Ik heb ook altijd moeite gehad om me voeten naar binnen te houden, maar dat is een kwestie van je spieren trainen in de benen en kuit. Tijdens het rijden steeds jezelf erop wijzen, en je zal dan best eens pijn in de enkel/voeten krijgen, maar het resultaat komt er uiteindelijk wel! En het zelfde met je handen; meeveren in je ellebogen en pols.
LovesSaartje schreef:Leuke foto's!
Maar dat had ik al gezegt he
esziiY schreef:Heele leuke pony! Verzorg zelf ook een maflinger;)
Enneuhh.. Hou je tenen binneboord:P
nouja mooie haf
springlady schreef:het eerste wat me opviel is dat de 2e foto een vaag bruine vlek heeftnouja mooie haf
en leuke foto's
fotos hoor MsMarit schreef:misschien dat het makkelijker voor je word als jeje beugels goed doet.. die zitten namelijk gedraait!! en verder sluit ik me aan bij de rest...
wat mijn vooral opviel is dat jeje polsen naar beneden vast zet!! Zonde gewoon probeer der aan te werken op je eigen welsh...
Verder wel een mooi Haffie