Het liep ontzettend lekker, de 1e proef had ik echt het idee dat het met 2 vingers in mijn neus liep, zo'n goed gevoel gaf het. Ik hoorde later van mijn moeder dat ik af en toe ook zat te glimlachen op Boas

Punten van de 1e proef : 166!
Daarmee een 1e prijs en 15 punten voorsprong op de 2e combinatie.
De 2e proef werd hij ietsjes lauwer, maar ook deze proef was niet slecht. Hier 157 punten en 3e. Er waren hier maar 2 prijzen dus daar vielen we net buiten.
Even een impressie:
In de uitgestrekte draf, beetje raar moment.
Mijn moeder zei nog dat hij vandaag zo'n heerlijk actief achterbeen had. Ik voelde het zelf inderdaad ook, maar hier is het wel duidelijk te zien

Nu nog mikken...
Keertwending... altijd kijken waar je heen gaat he

Stapje
Das al beter

De mevrouw die door de luidsprekers klonk was erg interessant

Desondank wel een mooi moment!
En daardoor stelde ik hem eventjes wat dieper in, om hem weer goed bij de les te krijgen. Wederom wel een mooi moment.
Even halt en even rust (hierna gaf ik hem even langere teugel)
En zijn mooie koppie

(Lens is een beetje smerig zie ik, word al aangewerkt
)Voor de mensen die mijn kettingfrontriempje altijd zo mooi vinden, wat vinden jullie van deze?
Toen mocht ik even in een ring verder rijden, totdat ik met mijn 2e proef kon beginnen. Het was een Z-ring en ik vond dat dit goed van pas kwam om de Z-oefeningen (en afstanden) even te oefenen.
Inzet appuyeren:
Op de slangevolte
En een uitgestrekt galopje over de hele lange zijde, die hij keurig volhield tot ik hem terug nam!
Al met al zijn we alweer M2 + 5 en ik ben supertrots op hem, na (te) veel spanningsfoutjes vorige week maakte hij het vandaag weer helemaal goed!

Gefeliciteerd hoor!
)