heb 1,5 week geleden voor t eerst weer in de bak gereden, een paar keer gelongeerd en ben nu precies een week geleden 1x naar clubles geweest, en gisteren dus weer in de bak gereden voor t eerst na de clubles, Q is weer helemaal zuiver, zelfs zonder longeren van te voren draaft hij meteen al soepel door de wendingen heen!
ff mn haar in een staart doen hoor

ff laten zien dat we vriendjes zijn

ging ff kijken wat de ganzen schuin links van me aan t doen waren, 2 vlogen dr richting mn bak
moest me alleen goed vasthouden want mn rug is weer erg slecht en mn evenwicht is ver te zoeken(door hopenlijk tijdelijk oog-probleempje) dus ff omkijken is er niet bij helaas 
Q kijkt niet naar de camera, eigenwijs ding

jaaaa ik vind Q lief

en toen gingen we ff aan t werk

het 1e drafje
beetje foute timing

galopje
Q haaaat water, maar na een hele zondag achter een koetsje aangereden te hebben, waardoor ie de plassen niet optijd zag en er dus wel doorheen ging, loopt ie in de bak ook zonder gestaak door de plassen

baljes lopen(fotograaf wilde maar 2 balkjes pakken
)toen gingen we nog ff 'springen' ik weet dat ik een errug slechte houding heb maar de enige manier om eroverheen te komen zonder dat mn rug echt te veel pijn deed was door mn handen op zn hals te zetten en daar flink op te steunen en mn rug helemaal te ontlasten
niet rijden/springen is de enige andere oplossing, maar ik wil mn paard graag goed hebben&houden en mn rug is toch niets meer aan te doen, krijg wel binnenkort een corset voor tijdens t springen en als ik op een fris/bokkig paard zit, die klappen kan ik nu gewoon niet opvangenhier moest ik kei hard lachen, volgens mij omdat de hertjes door de bak kwamen gerend ofzo

en ff laten zien dat Q het echt leuk vind, met losse teugel gaat ie er mnl ook overheen en trekt echt naar het hindernisje toe, met zn oren recht naar voren

zonder handen

en mn uitzicht tijdens het rijden
sinds ie van de winter een halsdeken op heeft gehad hangen zn manen zn braaf hahaben echt blij dat t weer helemaal goed gaat en dat hij nogsteeds zooo braaf is!