hier zijn wat foto's van het concours van vandaag. Het was trouwens een Zeeland.
Het ging op zich best lekker alleen ik kan niet zo goed tegen de hitte (31 graden) dus het zal er af en toe tja hoe zal ik het noemen een beetje slaperig uit zien. (van mijn kant, paard was vooral in het begin zeer actief)
Uiteindelijk hebben we 150 en 152 punten bij elkaar gereden. En eerlijk is eerlijk ze hebben goed gepunt. Naar mijn idee had ik net niet of net wel een wp en dit klopt eigenlijk precies!
Tja, mijn voltes waren nou niet bepaald rond en Fidia vond dat de galop een sjeesrondje moest worden. Ik heb ook de hele proef ho tegen der moeten zeggen, volgende keer toch maar weer iets langer losrijden. Nou ja, hier de foto's
Oei
wat kijk ik hier wit! Niet van de spanning hoor, maar dat is dus door de hitte!*vroem vroem*
Even uitleggen. Ik heb dit paard anderhalf jaar geleden ook een half jaar gereden en daar ben ik dus een jaar geleden mee gestopt. Vandaag was dus weer de 6de keer dat ik erop zat sinds een jaar. Dus om te vergelijken dit was de laatste keer dat ik haar vorig jaar reed.
Verbetering?!
Commentaar mag, maar wel vriendelijk!
(ja logisch)
lekker vrolijk beestje zo te zien!

+

Misschien had je die af kunnen doen of mocht dat niet? (ik rij geen wedstrijden dus ik weet het niet