Ik (en niet alleen ik
) vond het best wel spannend, had toch wel een flinke reactie verwacht van hem, dus vandaar de afgesloten longeercirkel met hoge omheining, wel zo veilig. Maar niks hoor: alsof hij het al jaaaaren deed! Ben zo ontzettend trots op 'm!
Tuig is van Els (smurf) van Morrie en het paste wonder boven wonder heel behoorlijk, maatje koudbloed dus

Eerst even gewerkt aan de longe in de warmte zodat hij niet al te fris meer was.
Hier voor het eerst tuig om:
Een boerenwerktuig, dus over z'n hoofd. Gaf hij niks om.

Leidsels eraan maken:

En voorrrrrrwaarts met de "pro"
aan de leidsels:
Halthouden met de beginner
:
Draven met een klapperend tuig om z'n lijf heen boeide 'm ook al niks, hij was echt zo ontzettend cool! Misschien is hij al wel eerder betuigd geweest en anders zeker weten in een vorig leven!

Tja, en nu...

Strengen losmaken

en hangen!
En gelijk super trekken he, echt hakken in het zand! Ik had eigenlijk een "Help ik zit vast, kom me eens losmaken!" reactie verwacht

Kennismaking met de band

Band rechtop

Conclusie: niet eng!

En gaan met die banaan! Oh nee, halve tractorband

Dat kan harder!

Lekker doordraven en die band erachter geeft helemaal niks!

Poeh, nou wordt het wel een beetje zwaar hoor

Geeft niks jongen, het is ook genoeg geweest, maar je mag nog wel zelf even de band gaan opruimen!

Stukje verderop ging hij de stenen op en daar schrok hij wel een beetje van het geluid van de band
Maar met een klein dribbeltje was dat ook eigenlijk zo bekeken. En daarna natuurlijk loon naar werken:

Ik ben zo ontzettend trots en ik vind 'm zo stoer!!!

Els, ontzettend bedankt voor al je hulp en het lenen van je tuig!
Daan, bedankt voor de foto's!
t lijkt wel een reus