Karlos@ wedstrijd work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BailyKarlos

Karlos@ wedstrijd work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 19:19

Weer een wedstrijd.
Het zijn still's uit een film dus echt bagger kwaliteit.
We hadden echt veel beter gereden dan vorige keer dus ik vol verwachting op de uitslag wachten. En wat bleek?
Een score van 149 en 154. Dat had ik echt niet verwacht.
Ze waren echt streng (en vossen vielen erg in de smaak).
Maja volgende keer beter. Hij deed gewoon super goed zijn best en ben supertrots op hem. Was echt 100% verliefd op m Lovers .

Nou hier de foto's:
Ze zijn van het inrijden e de 2 proeven.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
let trouwens niet op dat ene pianohandje ik had net me ene teugel korter gepakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
neusje teveel eruit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nou dat waren ze weer!

JoRiNe

Re: Karlos@ wedstrijd work

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 19:23

jmmr dat het zon slechte kwaliteit is maar ehh...ziet er goed uit! dat is poedersuiker he als je lage punten hebt terwijl je anders verwacht dat heb ik ook vaak genoeg gehad...

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 21:12

Ja, het is gewoon niet zo leuk. En zeker als je ziet dat sommige die wel in de prijzen zijn gevallen ook maar een beetje aan t klote waren als ik de band terug zie.
(dat stond op de film die me vader gemaakt heeft).
Tja het blijft een jury sport he?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 23:31

BailyKarlos schreef:

Dat is een te makkelijk excuus...
Op een aantal stills loopt hij teveel uitelkaar.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 09:20

Tja, das waar. Maar toch vond ik het een puntje waard. 156 bijv. dat zegt meer van je moet er nog aan werken dus het is magertjes een winstpuntje.
Ik heb ook degene op film staan die hele hoge punten gescoord had nou die was echt aan het sterre kijken op sommige momenten of heel strak in de krul getrokken en werd met de spoor vooruit geschopt. Nou als dat het beeld is wat ze willen dan pas ik. Ik houd het liever vriendelijk.
Wat loop ik eigenlijk te zeuren hij deed super zijn best en heb lekker gereden. Daar gaat t om!
Maja we gaan nog meer ons best doen dit is tenslotte pas onze 2e wedstrijd. (B)

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:33

Ziet er moooi uit hoor voor je 2e wedstrijd. echt goed !! Lachen

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 19:42

dankjewel, we doen is best.

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 19:51

startte je bij het meers paarden centrum in nieuw vennep (herken de omgeving)

Kelly1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:04

nou inderdaad je paardje loopt nog niet helemaal bij elkaar, op sommige foto's zie je in ieder geval al wel een goede poging! maar kom op voor de B is dat natuurlijk ook nog niet echt noodzakelijk lijkt me.. het is handig als hij al helemaal superr loopt maar dat zijn er maar weinig! ik vind het wel jammer dat je zegt van de vossen waar erg in de smaak.. heb je alle proeven dan gezien? met losrijden is mijn paard eigenlijk ook altijd aan het stuiteren en in de B en de L1 bij elkaar heb ik nog maar 3x geen winstpunt gehad in 23 proefjes waarvan ook dubbele winstpunten! dusja als je alle proeven hebt gezien vind ik misschien dat je daar een beetje maar over oordelen maar ook weer niet té! het blijft inderdaad een jurysport maar wat dan nog? als je je daar aan ergert kun je misschien beter gaan springen of thuis rijden! ik doe daar meestal niet zo moeilijk over, je krijgt ook wel eens punten waarneer je ze niet verdient en in de hogere klassen wordt het dalijk alleen maar erger.. sorry moest er even uit!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:27

Ik zie liever een paard dat iets meer met zijn neus eruit loopt en dus uitelkaar...dan een paard dat opgekropt in de krul loopt.
De foto's zien er goed uit hoor, maar zoals ik ook al de vorige keer zij...die punten die komen echt nog wel Ja

Rij jij overigens bij De Meerse in Nieuw Vennep ?

vannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:50

BailyKarlos schreef:
Ja, het is gewoon niet zo leuk. En zeker als je ziet dat sommige die wel in de prijzen zijn gevallen ook maar een beetje aan t stinkmodder waren als ik de band terug zie.
(dat stond op de film die me vader gemaakt heeft).
Tja het blijft een jury sport he?

mag ik dan vragen wie je er mee bedoeld
ik heb bijna alle starts gezien en heb zelf ook meegereden
ik herkende je al van vorige foto's op bokt zondag ik wilde het nog vragen aan je of jij het was maar dat was niet gelukt omdat we allebij druk bezig waren mer rijden dus mischien tot de volgende keer

ik sta er wel van je punten te kijken vond het wel meer waart

groetjes

JenRocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 22:16

Ik vind het er netjes uitzien. En ja het valt echt tegen als je punten lager zijn dan je had verwacht. Hopen dat het er volgende keer qua punten beter gaat. Verder vind ik je paard een super mooi hoofd hebben!

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 00:00

Ik weet niet de namen, maar op de band staat iemand die in de ring naast me reed en die was ff flink ik de bek van het paard aan het trekken, omdat ie niet naar beneden wilde ofzo. Daar zouden ze strafpunten voor moeten geven. (dit was geen vos hoor)
En een klein vosje liep daar en die liep als ie niet aan het sterrekijken was ik een valse knik en de ruiter met de gestrekte armen naar beneden.
Tja als jullie me niet geloven dat kan ik daar wel foto's van maken.

Maar wat ik al zei ik mijn vorige reactie, ik neem het terug en ik moet niet zeuren, want ik heb lekker gereden en dat is 100 keer meer waard dan zo'n gek winstpuntje, toch? Als ik maar weet dat ie super zijn best deed dan is het goed. Wat ik helemaal vergeten ben te vertellen is dat ik een 9 voor verzorging had Haha!

Maar er waren ook veel super leuke combinaties!! Zoals een vriendin van mij die 1e en 2e geloof ik werd met een 4 jarige die nog geen jaar onder het zadel is en een heel gaaf dier die ik niet kende die liep super ontspannen en had een super sympathiek ruiter!! die combi was voor mij aan de beurt.
Laatst bijgewerkt door BailyKarlos op 03-05-05 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 00:09

Vannie: Reed jij voor mij jou proefje? Ja, toch? Jij was toch degene die me suc-6 wenste of niet? (als jij dat wel was dan vond ik jullie echt goed en je paard super leuk).
Sorry, voor dat vossen gedoe er was eigenlijk maar 1 vos waarbij ik dat d8 ik was een beetje depressed over me punten en vrij snel erna dit topic geplaatst dan ga je dingen zeggen die je eigelijk niet meent. Het klinkt wel erg bitchie als ik het zo terug lees. Alsof ik een ander niets gun en dat is niet zo. Maja ik kan het er niet meer uithalen helaas.
Ik had ook helemaal geen 1e, 2e of 3e plek verdiend maar vond het wel een ieniemienie puntje waard
Laatst bijgewerkt door BailyKarlos op 03-05-05 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 00:14

En als je het niet bent dan was het een rotknol ? Haha! *LOL* Knipoog

Wat voor afstamming heeft je paard?

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 00:18

Nee, hoor! Maar er was daar 1 paard die ik echt zo super leuk vond.
Tja, val toch een beetje op de buitenkant Bloos het oog wil immers ook wat Haha!
Edison.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 05:43

ziet er netjes uit hoor, en idd .. belangrijkste is, jij hebt lekker gereden en bent trots op je paardje...

doubledream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:44

Ik vind het een mooi paard met mooie gangen. je zit zelf ook wel netjes. ik ga niet meer commentaar geven dat doen andere al Knipoog

shilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:26

cool paardje hoor alleen jammer van de foto;s maar ik kan het wel goed zien hoor Knipoog

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:49

KarinvdM schreef:
BailyKarlos schreef:

Dat is een te makkelijk excuus...
Op een aantal stills loopt hij teveel uitelkaar.

Maar in een B proef moet dat kunnen dat hij een keer uit elkaar loopt.
Maar echt balen dat je zo weinig punten hebt, want het ziet er echt super goed uit joh!
Ga zo door! Mooi paard ook! Haha!

vannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:05

BailyKarlos schreef:
Vannie: Reed jij voor mij jou proefje? Ja, toch? Jij was toch degene die me suc-6 wenste of niet? (als jij dat wel was dan vond ik jullie echt goed en je paard super leuk).

ja dat was ik ja die na jou moest en bedankt dat je ons goed vond Bloos ha ha,

bij ons moet zeker nog een hele boel gebeuren hoor .
ik heb hem nog niet zolang en hij kan helemaal niets hij heeft altijd in het 4span gelopen dus hij moet nog even goed om geturnt worden
hij liep wel lekker zondag hij kan beter maar de laatste paar keer was hij heel erg aan het klieren op wedstrijd
en nu was hij braaf ik had 160 3e en 148 punten wel een heel verschil terwijl hij vrij constant liep in bijde proeven maar ach
ik heb lekker gereden en daar gaat het om en heb gelukkig nog wel 1 puntje

en ik wens altijd iedereen succes vind ik wel normaal eigenlijk helaas vinden sommige mensen dat niet Verdrietig
volgende keer als ik je weer ergens tegen kom zal ik even naar je zwaaien ok

nou groetjes

en ps ik vind eigenlijk dat er bij de mpc veel 5 en 6jes jury's komen
ik start er niet graag en het niveau van de paarden ligt daar erg hoog vind ik want goed en lekker rijden is vaak (helaas) niet genoeg

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 12:44

Nou ik vond je erg goed! En je had die 3e plek zeker verdient!!! Jammer van die 148! Ik vond die van jou er lekker ontspannen bijlopen daar kan die van mij nog een puntje aanzuigen.

Hee, das ook toevallig!!! Mijn paard heeft in een 2 span gelopen 6 jaar lang en ben ook bezig met t omscholen.
Hoelang heb jij die van jou ik heb die van mij 1 jaar.

vannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 13:11

ha ha Haha! wat grappig hij heeft ongeveer 5 jaar in het 4 span maraton gelopen als achterpaard
ik heb hem nu bijna een jaar
vlak voor dat ik hem kocht heeft hij een ongeluk gehad hij is op een betonnen muur geknalt en kon hij niet meer het zware maraton werk aan.
hij was helemaal verzuurt door zijn hele lijf elke spier was als beton.
toen ik hem kocht was hij bekant kreupel hij maakte pasjes als een ponny terwijl hij 1.77 is.

we hebben al heel veel goeds verricht ik heb hem echt gekocht als opknappertje.
gelukkig heeft hij nu niet veel last meer van zijn lijf.
ik moet hem nog wel behandelen als een 3 jarige

maar het gaat goed en ben wel teveden over hem
we hebben nu 6 puntjes in de B in 4 keer starten dus het gaat goed
maar ik heb hem nog lang niet zoals ik hem wil maar dat geeft ook niet geduld is een schone zaak toch

nou de groetjes he

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 22:40

wat me nu pas opvalt is dat je door de weerspiegeling van de tv in de zon het intrieur van ons huis ziet, haha!!!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 23:37

leuk paardje zeg!
ziet er goed uit
alleen wat jammer van die kwailiteit zeg!