Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar goed .... ik ben dus aan het proberen om oris dr 8erhand dr wat beter onder te krijgen... want ze is liever lui dan moe
en ze is zo'n 25 cm te lang.. in dr rug-hals.... duss t is niet al te makkelijk om dat bij mekaar te rijden.... zonder dat mevrouw in verzet komt....maar het gaat steeds beter

Het gaat al steeds ietsjes beter
haha.
Daarnaast probeer ik haar zo scherp mogelijk aan m'n hulpen te krijgen. En af en toe pak ik nog wel eens wat oefeningen uit de hogere klassen mee, tenminste, poging tot.

OrissE_GipsY schreef:je drijft tog altijd met je kuit... of zie ik dat verkeerd??
Verder loopt Ranger altijd heel graag in zijn eigen houding en probeer ik daar wat aan te verbeteren door hem steeds wat uit te schuifen en hem weer wat meer bovenin te laten lopen.
;)griebels schreef:Ik ben vooral bezig om hem meer verzameld te laten lopen zonder dat hij veel druk vraagt. Er van achteren onder krijgen gaat moeilijk bij een arabier vanwege de korte rug. Het gaat wel, maar moeilijk. Eerst het ene en dan het andere.