Dita@work(manegeknol:P)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

Dita@work(manegeknol:P)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 20:39

moest vandaag weer op dita rijde Haha! en mun moeder kwam om foto's te maken Clown ze zijn niet egt zo goed gelukt maarja Huilen Tong uitsteken
opzig ging het wel goed alleen de galop vond ik niet goed gaan Bloos
en hen(lesgever) beweerde dat ik um omver reed...niet waar Clown heb ut op film...zitte nog meters tusse....uhuum Vingers aflikken (wel een stuk.. Vork ik heb bewijs Haha! Bloos
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding*
Afbeelding*
Afbeelding
Afbeelding*
Afbeelding Haha! lkkr kontje Vingers aflikken Vork
Afbeelding*
Afbeeldinghoe k zit Bloos
Afbeeldingeffe stappe tussendoor Tong uitsteken achter me rinkse op bertje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeeldingdeze is grappig Clown
Afbeelding Pling
Afbeeldingen uitstappen
Afbeelding Hyper! lief Haha! (k heb een snorretje Bloos Tong uitsteken )
Afbeeldingnog effe kijke..
Afbeeldingen weer lopen Dromen
nog wat stills uit de filmpjes. (wie weet trouwens waar je filmpjes van meer dan 5 MB op internet kan zette Vingers aflikken )
Afbeeldingde dita bok van vandaag(um..nr. 2 Vingers aflikken )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeeldingvind ikzelf een mooie Vingers aflikken
Afbeelding
Afbeelding
Dat was het weer Vingers aflikken
commentaar mag maar houd er wel rekening mee dat dit een manegepony is(niet dat die slecht zijn Bloos ) en dat ik er (als ik geluk heb Clown )1 keer per week op rij Vingers aflikken
groetjes patty

Marielle88

Re: Dita@work(manegeknol:P)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:54

kvind t nix

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:01

Marielle88 schreef:
kvind t nix

Nouja zeg? En waarom niet? Als je zoiets typt, zet er dan ook bij waarom niet.

Zelf heb ik er niet zo veel op aan te merken omdat ik dat niet allemaal zo goed zie hoor.. Ik ben niet zo goed in die dingen om bij anderen te verbeteren en te zeggen wat ze fout doen enzo Bloos
Ik vind wel dat je op sommige foto's nogal onderuit gezakt zit, probeer recht te blijven zitten Lachen
Verder leuke pony hoor!
Laatst bijgewerkt door Ntlie_ op 28-04-05 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:02

Ik vind haar op sommige foto's nog wel netjes lopen hoor! Dit is met manegepony's vaak lastig, omdat je er zelf al niet vaak op rijd, en sommige kinderen die er dan de rest van de week op rijden... Verdrietig Das vaak ook om te huilen..

Kortom, voor een manegepony vind ik haar stukken zeker goed lopen! Schattig paardje ook trouwens, ze heeft een mooie bles!

Groetjes

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:09

Marielle88 schreef:
kvind t nix

Als je het niks vind hou dan AUB je commenaar bij je
Vind het een hele leuke pony, je zit er ook netjes op

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:12

Mijn eerste reactie was toch echt: Hij loopt best netjes voor een manegepony Lachen
Probeer idd minder onderuitgezakt te zitten, want dat geeft een erg, zal het maar vreemd noemen, beeld..

friesepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:22

marielle88: Als je het niks vindt dan zeg dan ook niks en houw je commentaar bij jou of klik het topic weg.

Ik vindt het er netje uitzien voor een manege pony Haha!. Zelf zou ik wat meer rechter gaan zitten en je tenen wat naar je paard draaien. suc-6 ermee

groetjes fabienne

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 21:25

ok...bedankt voor jullie reacties Haha! (behalve:Marielle88 ...als je ut niks vind ok, maar zeg dan ook even erbij waarom a.u.b.)

rechter blijven zitten en tenen naar binnen dus Vingers aflikken dat ik krom zegmaar zit komt ook doordat ik iets aan mun rug heb....maar moet evengoed recht zitte Knipoog Vork

groetjes patty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:32

Leuk!, alleen.. ik weet geen site waar je een 5 m.b ding kan opzetten.. mm.. ff denken..
geen idee

maare.. wel leuke foto's, enne wat een leukerd!

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:31

Sorry hoor, maar Dita is geen manegeknol waar je op "moest" rijden. Het is een schattig manegepaard, wat zo te zien erg haar best doet en waar jij op 'mocht' rijden.
Manegepaarden moet behoorlijk hard werken en leren heel veel ruiters de basisbeginselen, ze verdienen echt wel wat meer respect!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:48

PO vind ik idd ook en niet ieder manegepaard is moeilijk nagevelijk e.d. te rijden. Knipoog
Ik vind het er netjes uitzien. Je houding laat alleen soms wel te wensen over. Je schouders mogen wat naar achteren (maar dat zeg je zelf ook al) en je handen wat meer dragen en rechtop. Je benen liggen wel erg netjes! OK dan!
Ook netjes trouwens dat jullie ernaast uitstappen. Is ook meteen een goede cooling-down voor de ruiter, voorkomt spierpijn! Alleen wel jammer dat jullie dan de beugels niet opsteken, die klapperdende beugels zijn niet bepaald fijn voor het paard.

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:52

Marielle88 schreef:
kvind t nix

LOL Rolleyes Leuk dat er nog mensen zijn met een goed onderbouwde mening. Koe

Leuk beestje! Zeker voor een manegepony. Haha!
Misschien kun je de volgende keer proberen wat rechterop te zitten. Op sommige foto's ziet het eruit alsof je 'in elkaar zakt'. Als je begrijpt wat ik bedoel. Lachen

Succes!

Salinero85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:12

Ohhooh heb toch eens respect voor manege'knollen' Clown) die lopen de hele dag voor kindsplezier.. ik zou zeggen: manegepaarden Clown) (ookal zijn het pony's Knipoog )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:22

vind haar ook behoorlijk mooi lopen, en wat respect mag inderdaad wel Lachen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:32

Leuke foto's. Probeer in het vervolg iets rechterop. want zoals je nu op de foto's zit is zonde. Het kan veel mooier, beter denk ik. Moeite waard om te oefenen.

Verder denk ik dat het een lieve pony is, waarmee je leuk overweg kunt. Beetje nageven zelfs. Misschien kun je proberen hem de volgende keer iets meer voorwaarts te rijden zodat ie iets minder in je armen hangt. Vooral de eerste twee foto's lijkt het alsof hij een beetje te diep loopt en in de teugels hangt. Ik hgoop dat je snapt wat ik bedoel.
Groetjes..

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 08:28

Ha Patty ziet er leuk uit, commentaar is al gegeven. Trouwens wie lopen er allemaal op de achtergrond freya, kiki en .... roudoer of zow
Maar ja veel plezier ermee!!!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 08:39

En iets trotser er opzitten is ook niet verkeerd Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:00

Vind het voor een manege pony zeker niet slecht. Merk ook op dat je eigenlijk alleen "meelift" je zit niet in zijn mond te hangen o.i.d. Probeer wel je bekken te kantelen want je zit nu onderuitgezakt. Even slagje naar voren en je zit spontaan rechtop, wat ook een ander beeld geeft...Nog een klein vraagje: wat deed je met je hand op die bok-foto?? Soort van rodeo-oefenen? Lachen

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 11:04

Annetje schreef:
Alleen wel jammer dat jullie dan de beugels niet opsteken, die klapperdende beugels zijn niet bepaald fijn voor het paard.

Ja, waarom heb je je beugels eigenlijk niet opgestoken? Dat heeft de rest zo te zien namelijk wel gedaan.

Het is maar een vraagje hoor Knipoog

Jimmy_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:09

tja, ik rijd zelf ook op een manege, maar dan met me eigen paardje, dat is wel leuk, je leert er veel van, ik heb ook heel veel bewondering voor manege paarden want sommigen kunnen echt niet rijden.. dat is niet echt leuk om aante zien, we hebben`1 paard daar en die reed Z 1 (springen) en die durft nu niet eens meer over een hindernis heen omdat die al 5 jaar op een manege rijd... heel jammer, naja leuk beestje verder commetaar is al gegeven groeten

japsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:10

hee leuk paard hoor

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 13:34

PattyOosten: ik bedoel het ook als grapje hoor Clown (dat van manegeknol) en ik heb zeker respect voor ze Knipoog

dat van die beugels was trouwens omdat er waarschijnlijk nog iemand anders op mocht rijden. Tong uitsteken maar we moeten de pony's dan tussendoor wel even in beweging houden. en als er niemand meer op mocht rijden dan doen we ze dan omhoog, singel losser, neus en keelriem los Vingers aflikken

dita is opzig niet zo erg makkelijk nageeflijk te rijden...teminste der zijn er zat waarbij het niet lukt...maar ook genoeg waarbij het wel is Clown

Whisperke: ja..kiki,kwiebus,raudur, saartje, undra, jip, bertje

Hermesdeux: haha ja Clown ik tikte haar met de zweep omdat ze wat langzaam liep en niet reageerde op de benen...en toen bokte ze Vingers aflikken

Jimmy_lover: wel jammer dat dat paardje het nu niet meer durft Bloos Knipoog

groetjes patty

en iedereen bedankt voor het reageren en de tips Haha! Knipoog Vork

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:02

pff hahaha dr kan hier ook nooit is iemand tegen negatief commentaar....als je alleen maar wilt horen, dat het een leuk beestje is en dat je goed rijd dan moet je dat erbij zetten!!! tsss kank hier niet eens mn mening geven Boos! triest

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:04

ohwjah dan zal ik toch maar even zeggen waarom ik het nix vind....het ziet er gewoon uit als een boerenknol die een zak aardappels draagt... dan kan het wel een manege paard zijn maar dan nog...

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 15:07

marielle88: je mag best je mening geven. je vind het niks. ok kan, ik zie net dat je hebt gezegt waarom. als jij dat vind ok. is jou mening niet die van mij Knipoog
ik hoef echt niet te horen dat ik goed rijdt want dat valt allemaal wel mee. moet nog veel veranderen en daar werk ik natuurlijk ook aan. Clown
en het is vind ik teminte ieder voor zich van wie het een leuk beestje vind Knipoog
groetjes patty