Hier de fotos van vandaag
En?Wat vinden jullie?
Ik ben zeer tevreden,zit echt wel wat in!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

VValar schreef:Ik heb het topic gevonden!
Ziet er echt heel lekker uit, zeker als je nagaat dat je nog niet lang bezig met haar bent. Zo te zien pakt ze het goed op en zitten er ook aardige gangen in. Wanneer wordt ze 'echt' drie jaar? Ik vind haar al veel massa hebben, al hoewel het mij niets zou verbazen als ze nog wat in de hoogte gaat. Wat meet ze op dit moment?
Ben heel benieuwd wat dit paardje gaat worden als ze nóg meer uitgegroeid is na de periode op het land en wanneer ze even wat verder in training is. Heel veel succes ermee!
janna schreef:Ze ziet er al braaf uit! Het lijkt alleen of ze haar achterbenen voor elkaar zet, in plaats van na elkaar. Op een paar foto's waar je rechtsom rijdt, lijkt het heel erg of het binnenbeen naar buiten neergezet wordt.
Ze is erg elastisch. Komt wel goed hoor,beesie is nog zo jong en net onder het zadel. 
(grapje!) Koortje schreef:Bedankt voor je pb Jira!
Jee, ik vind het een hele andere merrie! Ze leek me op de vorige foto`s veel beknopter, of leek dat nou maar zo? En inderdaad, ze doet het goed voor een 2-jarige!(grapje!)
Dimple schreef:Leuk paard, ziet er goed uit!
Ik zou alleen de druk wat constanter houden op je teugels. Ik zie het nu nog erg wisselen.
Over de teugels:
loez schreef:erg leuk beestje!
loopt lekker hoor!
vind ook goed hoe je hem aan het lopen hebt.
in de gallop nog ff met zijn koppie beetje om hoog,
en in stap en draf toch al beetje proberen om na te gaven.
ziet er goed uit hoor!
zitten ook mooie gangen op!
leuk beestje echt waar !!
komt einde van het jaar wel goed,ze mag eerst strakjes weer voor een paar maanden voor kleuter spelen in de wei...
. Leuke foto's, ze pakt het zo te zien goed op. In de galop denk ik nog wat onstuimig
? Fijn dat ze het land nog op mag om het allemaal te verwerken
! 
Tulandro schreef:Leuk beestje, jammer dat je haar al zo vroeg aan het werk zet.. Ik ben daar echt een felle tegenstander van. Wat ik wel fijn vind, is dat je haar weer een paar maanden geeft om bij te komen, weer even bijgroeien.

nathalie25 schreef:jeetje wat een lekker ding!!!!ziet er erg ontspannen uit
hey maar ga je je paard helemaal op wei zetten of bljf je wel wat met haar doen?? longeren of zo??
groetjes nathalie