vandaag 1e officieele wedstrijd gehad wat niet bepaald volgens plan ging...
ze was een beetje heel erg opgefokt, en daardoor werd ik gek en zij nog gekker van mij dus het ging niet echt zo lekker. met het losrijden ook 2 flinke rodeo's uit moeten zitten waar mensen gewoon uitmoesten wijken voor mij. maarjah we hebben het overleefd! toen wij aankwamen, zaten wij een meisje een beetje uit te lache (jah heel erg ik weet het) dat haar pony 4keer over het hekje was gesprongen, nou wat doet mijn knol.... juist... bijna einde van de proef, springt ze weg, kan haar niet meer houden en springt dus over het hekje heen... whaha zoals op zijn iris (roskur op bokt) gezegt: god straft meteen...
whaha nou genoeg gepraat hier de fotosmooie gespierde kont met mooie vlechten gemaakt door qwinty!!
best lastig z'n groot paard
niet z'n hele interesante foto maar moest even haar verwaande kop laten zien als je aan dr manen zit...
zo opgezadeld dus we kunnen op weg...
geen fotos van het losrijden dus jammer genoeg geen rodeo's deze keer. even de bak rondrijden
vind ik persoonlijk best wel een mooie foto!
galopje, zoveel heb ik niet gegalopeerd want hunter heeft geen ijzers en het was er gigantisch glad dus geen riscos genomen en daarna meteen gaan draven. dan maar lagere punten.
net aangesprongen andere kant op galopperen, weer een klein stukje
eindelijk einde van de proef beetje ontspanning bij ons allebei
de 2e proef is helemaal gefilmd maar die is te groot om te uploaden dus moet ik nog even kijk hoe ik die op ga krijgen.
of kan iemand me uitleggen hoe ik stils kan maken via winamp?
over mijn punten en plaats wil ik het liever niet hebben...
maarjah was ook te verwachten na een avondje stappen en 4en half uur slapen en een opgefokte merrie...
maarjah volgende keer beter!! tips mag best, liefst opbouwend en niet alles 30 duizend keer hetzelfde. ik weet me eigen fouten maar ben benieuwd of jullie het ook zien...
Ik heb ook nog foto's, die plaats ik ook wel op bokt als ik ze eenmaal op de pc heb staan.
maarjah misschien dat we dat nog wel een keertje doen..

ugchelengenoot Eveline

ik woon in de essenburg (zijstraatvan de brouwersmolenweg)