Ushi was weeral super hard met mn voeten aan het spelen (voor de verandering
). Maar ze liep dus gewoon helemaal onder me uit en schoot regelmatig weg met haar ondernek eronder, en dan heb ik er dus echt niets meer op te zeggen. En al van in het begin liet ze duidelijk merken dat ze geen zin had om te werken en ook absoluut niet van plan was om haar rug en nek los te laten. Dus vandaag mocht ik wat harder zijn en haar eerst vanvoor wat ronder rijden zodat ze wat meer aandacht bij mij moest houden en haar rug ook moeilijker helemaal kon vasthouden. Ze ging ook constant op mn binnenteugel hangen dus moest er ook nog aan denken dat ik daar zeker mee moest spelen en regelmatig loslaten, maar contact met mn buitenteugel mocht nooit onderbroken worden (nooit eigenlijk, maar nu zeker niet
). Na een uur begon Ushi de strijd een beetje op te geven, eindelijk. Normaal geef ik te snel op en dat weet ze maar al te best, maar vanaf nu ga ik beginnen winnen.
Heb nu wel al enorme spierpijn in armen en benen, maarja, dan heb ik eigenlijk gewoon nog een extra keer fitness deze week. 
Mijn benen willen maar niet op de juiste plaats blijven, denk er heel veel aan en doe mn best, maar het lukt gewoon echt niet.

"Jaja, ik ben aan het opletten"

"Maar jaaaaa, ik ben ECHT aan het opletten..."

Hoezo een onderhals?

Ok, hier eventjes niet op mn houding letten, was aan het proberen door te zitten op de lange zijde terwijl ze ging lopen.

Nog wat gespannen

Hier is zelfs een beetje ontspanning te bekennen

Eventjes rustig op adem komen (ik op adem komen, niet Ushi
)
Ik kan eindelijk terug een beetje rustig galoperen met Ushi, maar vandaag was ze nogal aan het huppelen

Mooi gesprongen galop

Ooooooooooh, Ushi boos

Nee hoor, ze ging helemaaaaal niet lopen...

Hier loopt ze nogal opgekropt, en als je je afvraagt wat ik aan het doen ben met mn linkerhand: was expres mn binnenteugel heel veel naar voor aan het doen omdat ze waarschijnlijk weer super hard op mijn binnenteugel hing.

Spijtig dat het een slecht moment is in de drafbeweging, maar voor de rest wel redelijk goed denk ik

Jeeeeeeeeeeej, toch nog een beetje een toonbare foto

Daaaaaaaag

Commentaar is welkom, maar houd er eventjes rekening mee dat Ushi enorm aan het klieren was...
maar denk ook aan je eigen zit. Blijf met je been rijden en ondersteunen, ook als je em eens wat meer op de rem zet
.
Maar er zitten nette stukjes tussen, succes!
das niet eerlijk..