hier de foto's! gemaakt door Femke_L hier op bokt. femke nog bedankt!!!
sorry voor de enorme hoeveelheid maar femke maakt zo'n leuke foto's

commentaar laat ik aan jullie over!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zijn toch leuke shetjes?
mooie foto's jockeygirl schreef:Wat leuk !
leuke foto's kan het zijn dat je eens in heerjansdam ben geweest of is dat weer een ander span ?

laura2span schreef:hihi die linker (sandy) die is altijd lui tijdens het wegtraject en leeft tijdens de marathon helemaal op. die staat echt te springen voor de start terwijl de rechter dan al een hoop energie heeft verspilt. maar in de marathon is sandy altijd over enthausiast soms een beetje te
maar wat pit betreft gaan ze redelijk gelijk op hoor.

helemaal showen enzo
Jeroentje schreef:nou weet ik dus waarom ik niet van shetten hou![]()
![]()
![]()
![]()
whaha laura2span schreef:nee die op de venstraat is een offiecele. maar die wordt daar niet meer gehouden. er worden geen vergunningen meer afgegeven en hij heeft de hindernissen met dwangsom uit de grond moeten halen.
dit is de oefenmarathon van onze menvereniging. gewoon op ons eigen oefenveld en die mag dus nog steeds doorgaan
Ik was vorig jaar betrokken bij de organisatie van die grote wedstrijd. Daarom vroeg ik me af waar dit was.

Als je op de Venstraat langs komt en je ziet daar een heel erg langharige bruine staan met twee merries, dan is dat ons pensioenpaard Trammelant
oefenmarathon is alteid leuk om het zomerseizoen weer mee te beginnen..

laugrease schreef:Jeroentje schreef:nou weet ik dus waarom ik niet van shetten hou![]()
![]()
![]()
![]()
komt lekker aardig over![]()
en wat is er mis met shetjes?