want ik was zo geconcentreerd dat ik voortdurend strak naar beneden kijk
maarja van je foto's leer je weer...eerst ff losmaken van de hals en rug enz..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
want ik was zo geconcentreerd dat ik voortdurend strak naar beneden kijk
maarja van je foto's leer je weer...

Frannie schreef:mooi paard!
je trekt haar wel aardig in de krul
leuke foto's
je houding is goed naar mijn mening
misschien ligt het aan mij maar ik vind dat je de teugels best lang houdt?
Frannie schreef:mooi paard!
je trekt haar wel aardig in de krul
houdt?
echt een beauty! t rijden ziet er netjes uit hoor..! alleen je mag je handen wel iets hoger houden...enuhh gene piano spelen
voor de rest netjes hoor!
steffie4ever schreef:jammer dat de laatste foto's zo wazig zijn want van wat ik zie kan ik niet echt zeggen dat het ontspannen is....![]()
de 1e losrijfoto vind ik trouwens wel weer netjes!
Tulandro schreef:Ik snap dat je haar hogerop wilt krijgen, maar het ziet er nu, euh, gemaakt uit. Je moet via haar achterhand haar van voren hoger te krijgen, niet andersom!! Nu ziet het er gedwongen uit, dan maar liever zulke plaatjes als in het begin, dan ontspant ze tenminste.
steffie4ever schreef:jammer dat de laatste foto's zo wazig zijn want van wat ik zie kan ik niet echt zeggen dat het ontspannen is....![]()
de 1e losrijfoto vind ik trouwens wel weer netjes!
PolosportJ schreef:Tulandro schreef:Ik snap dat je haar hogerop wilt krijgen, maar het ziet er nu, euh, gemaakt uit. Je moet via haar achterhand haar van voren hoger te krijgen, niet andersom!! Nu ziet het er gedwongen uit, dan maar liever zulke plaatjes als in het begin, dan ontspant ze tenminste.
Want denk je nou, dat ik daarin geen goed advies krijg?! Ik neem aan dat Harm Dijkstra, grandprix ruiter, er wel verstand van heeft of niet! Jullie willen de paardjes hier allemaal alleen maar mooi zien lopen! maar als er gecorrigeerd moet worden dan is het allemaal boe en ba. Dit paard waar ik nu op rij is ontzettend scheef gereden en veel op de voorhand. Dat krijg je er niet een twee drie uit! Veel mensen die denken dat hun paard wel redelijk loopt. Maar ondertussen hebben alle paarden zo hun probleempjes.. En als je daar niks aan doet kan t alleen maar erger worden. En dat kunnen problemen voor de ruiter maar óók voor t paard! Denk maar aan rugproblemen! Je mishandeld je paard echt als je hem corrigeerd (dan wel op de goede manier), maar doe dat dan wel met proffesionele hulp! Dan weet je gewoon zeker dat je op de goede weg zit..

mooi wit ook!
Ik weet gewoon dat ik zo goed bezig ben, en wordt hierin volop gesteunt door mijn instructeurs. Iedereen heeft zo zijn eigen soort trainingen die het beste bij hun paard passen en deze past absoluut bij mij en mijn paard. En ik denk dat ik toch wel weet wat er bij mijn paard past en hoe hij daar op reageerd. De paar foto's zeggen helemaal niks. Daarom vind ik het erg jammer dat mensen het zo afkraken. Ze weten niet eens hoe de situatie is en wat voorn paard het is!...