ik was eigenlijk best zenuwachtig omdat ik tegen de paarden moest rijden want er ik was de enige ponyruiter die mee deed in het Z dat ze me maar bij de paarden zette wat ik overigens ook zelf wouw
ik voelde me wel klein hoor al die paarden met S&T + wielsporen en dan kom ik aan met mijn kleine D'tje op een trensbitje + normale sporen
maarja de eerste proef vond ik wat rommelig en ik zat als een gek te zoeken naar die letters [ik kon letter ''R'' niet vinden
] dus die oefeing daarna ging ook niet zo lekker maarja! de 2e proef waren mijn overgangen wat slordig maar lekker gereden
resultaat: ik verwachtte er helemaal niks van want ik moest tegen allemaal ervaren ruiters dus ik ging puur voor mijn winstpunt.....
en toen de prijsuitreiking.... er was egt een super strenge jury want ik de klasse M had niemand een winstpunt dus ik verwachtte al niks..
2e geworden Stephanie kok met 191 punten
2e proef... Stephanie kok 2e met 181 punten
ik rende naar buiten om het te vertellen maar ik zag dat de jury met iemand stond de praten...
en later had ik een ''praatje'' met de jury en ik vertelde dat ik het noooooooit had verwacht tegen al die paarden enzo en toen zei ze:
*nouw je hebt het verdiend! je had je pony super aan het werk en hij liep heerlijk
en toen kwam ik helemaal niet meer bij 
sommige foto's zijn echt moment op names en soms mag ik best mijn onderbenen wat meer naar achter doen en wat meer ontspannen maar voor de rest is alle opbouwende kritiek, tips en complimentjes
welkom
1) dat achterbeentje
2) onderbenen veeeeels te ver naar voren en een tikkeltje spanning
*hunter! je moet wel je ogen op houden hoor!*
3)hoe bedoel je ik kijk i.d.i.o.o.t
*uitgestrekte draf*4)

5) travers op de middenlijn
6) klaar met de 1e proef
7)ik mag best wat meer ontspannen hier
8)dat beenwerk
9)rare galopfoto
kom maar op
heel erg bedankt voor het maken van de foto's margon!
[margon@bokt heeft deze foto's gemaakt
]