Rijfoto's
en nog even met mijn hond op de foto

(mn haar zit erg raar had net m'n cap af)
en nog een paar mensen uit mijn les.
commentaar mag.. Ik kom er zelf net ook achter dat ik m'n zweep wel erg hoog heb
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

kizz_rianne schreef:ziet er netjes uit, heb er niet veel aan op te merken
er zitten ook niet zo heel veel actiefoto's tussen
maar jullie zijn een leuke combi, hoe groot is je haf?
amie_x_mij schreef:Dat zulke gympen mogen in een les![]()
Leuke haflinger loopt wel goed !
a3nne schreef:Ziet er leuk hoor!!!!
En wat een mooie vos die voorop loopt bij de laatste foto![]()
Echt een knapperd![]()
Maar Ilse is ook mooi hoor.... En ze loop echt leuk op de foto's!!!
nee hoor
a3nne schreef:In het echt loop ze ook mooi hoor ilsje
cissie schreef:Hey,
Leuke foto's hoor, vooral de eerste vink leuk![]()
Je haf is 1.47 hoog, mag ik vragen hoe groot jij bent?
Het is mijn bedoeling om een haf te kopen zelf ben ik 1.70 m en vraag me af of ik wel op een haf van 1.48 zou passen, met mijn lange benen![]()
Ik denk haast van wel omdat ik een paar jaar terug op mijn pony heb gerden die ook 1.47 was, maar die was een stuk grover dan de gemiddelde haflinger, vandaar mijn vraag.

want ik ga morgen naar een haf kijken en vroeg mezelf af of ik niet wat aan de lange kant was voor een haf van van 1.48 hoog, zelf ben ik 1.70 dus dat gaat als ik jou zo hoor prima...mooi.
teqil_mikey schreef:leuke foto's hoor ziet er nettjes uit erg leuk haf heb je ook ik had alleen 1 vraag is dit toevallig in dordrecht ?
cissie schreef:Nee helemaal niet juist je staat er goed op, nou ik wordt helemaal vrolijk van je antwoordwant ik ga morgen naar een haf kijken en vroeg mezelf af of ik niet wat aan de lange kant was voor een haf van van 1.48 hoog, zelf ben ik 1.70 dus dat gaat als ik jou zo hoor prima...mooi.
_ilse_ schreef:cissie schreef:Nee helemaal niet juist je staat er goed op, nou ik wordt helemaal vrolijk van je antwoordwant ik ga morgen naar een haf kijken en vroeg mezelf af of ik niet wat aan de lange kant was voor een haf van van 1.48 hoog, zelf ben ik 1.70 dus dat gaat als ik jou zo hoor prima...mooi.
leuk joh ik zou graag foto's willen zien!