Voor zover ik weet heeft mijn pony nog nooit ( iig niet vaak ) in een binnenbak gelopen dus dat was wel even schrikken voor hem. Op de foto's zie je er niet veel van maar hij was behoorlijk onder de indruk van de binnenbak, de hoeveelheid mensen die er stonden te kijken, de reclameborden die in de hoeken van de bak stonden en een deur die telkens dichtsloeg.
Uiteindelijk heb ik toch best lekker gereden, had een score van 164 pntn in de B. Best leuk vond ik, voor de eerste wedstrijd met mn pony ( die nog geen wedstrijd ervaring heeft )
Gebroken lijnen enzo werden soms een beetje lastig, hij wou door die borden de hoeken niet in en als je dan nog aan een gebroken lijn moet beginnen...
Verder sprong ie een keer verkeerd aan en raakte ik op de rechterhand een beetje gestressed waardoor de galop op die hand gewoon wegbleef...
T was een onwijs leuke dag! hieronder nog n kort verslagje in foto formaat:
S morgens vroeg al op stal, duimen dat zn knotjes er nog in zaten
Ik had geluk 
ZZZZZZzzzzz Ik slaap nog hoor.
Hier staat mn kanjer dan op t PTC in Barneveld samen met een vriendin van me, Annemarie
Mn paard er rustig vergeleken met mij, ik was nogal zenuwachtig...
Ok even voor de duidelijkheid: hij is maar 1.52m en Anne is echt niet zo klein, gewoon een rare foto dus!
Ik zit dus bij moosje in de klas, ons thema was MIB vandaar dat MIB op mn dekje en de zwarte rijbroek ( zonnebril was ik vergeten )
Here come the (wo)Men/Horses in Black...
Met inrijden was ie erg braaf, was ie thuis maar zo

Jammer dat mn handen zover uit elkaar zijn, verder ben ik best een beetje trots op mn pony en mij!
Zien jullie die enge filmposters ook? Mijn pony dacht dus dat ze hem zouden bijten ofzo :S
Hier is ie er gelukkig weer een beetje bij met zn hoofd
Niet helemaal scherp, jammer t had een leuke foto kunnen zijn!
Al met al toch een leuke proef gereden! Nog even uitstappen en dan ist mooi geweest voor vandaag!
Mooi blauw is niet lelijk!
Hij wou niet grazen want alles was veel te interessant ( puur toeval trouwens dat ie zo mooi staat
)Volgens mij zijn we allebei een beetje moe... (ik was niet chaggie, was gewoon aan t nagenieten in gedachten )
Mijn vriendin Jojo aka als Jose op haar verzorgpaard Kingston
Als ik je zo in het donker tegen zou komen zou ik wegrennen Jo!
Mooi paard, mooie houding, mooie meid, mooie proef... Maar die cap... lelijk!!!
Die witte vlek is een sticker met het startnummer, staat nogal raar zo!!!
Dat was t dan ben erg blij met de foto's! Mochten Jojo en Anne er een paar willen, laten jullie me t dan ff weten???
Groetjes Iris
P.s. Jollyjoker, weet jij misschien hoeveel ervaring Joy heeft met binnenbakken!!!
gelukkig kon je erom lachuh

door de bak sjeessen thuis.
! Of is dat een ingezakte rug ?