Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
..Met die muziek enzo helemaal geweldig!!
heel leuk gedaan !
Alleen af en toe wat langdradig, o.a. door de herhaling.
Ik vind het wel een beetje aso van die andere persoon dat ze zo vlak achter dat gezinnetje langs galoppeert, trouwens...
Maar goed, verder wel leuk hoor.
(foto's in het andere topic ook, daar had ik geloof ik nog niet gereageerd dus dan maar hier.
)
..
..haha
)
"
]
die op het strand zijn gaaf
Margon schreef:Wauw! *jaloers* "enne hier is me roze setje"
Geweldige fjord is Sven toch
Hahaha op het einde hier de "boskes" [of verstond ik het fout]

ik zou ook wel op texel willen wonen, lekker met je pony over het strand crossen!! leuke filmpjes ! ik herken t meeste
kom ook welke vakantie op texel..!! echt gaaf joh!oook heel leukpaardje
viefdepief schreef:Hihihihi wat een leuk filmpje, echt stoer!!
Maar ik had een vraagje, met het Texelweekend wilde ik graag ook eventje naar het strand, maar mag dat dan nog steeds en weet jij misschien hoe we daar het beste heen kunnen gaan?? (mijn pony staat gewoon op het wedstrijdterrein)
Ohwww... hoop zo dat Sammiej net zo dapper is en ook zo hard door het water wil, lijkt me echt zó gaaf!!!
LovesMaarte schreef:Echt hele leuke filmpjes! is het strand zo dicht bij jullie? Echt leuk als je daar zo lekker met je paardje naar toe kan crossen! en wat heeft ze een super gaaf dekje zeg!!!!! Mooie fjord ook!
nienkemoritz schreef:Super leuk filmpjr, en ik ben zeer jaloers dat je op texel woont. Waar ga je altijd het strand op? Het lijkt namlijk wel bij De Koog, of zit ik er weer eens naast. (Ben grote Texel fan :p)