Thomas zijn 2e wed. dressuur. (4 jarige). vervolg wed. 1!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jongleurtje

Thomas zijn 2e wed. dressuur. (4 jarige). vervolg wed. 1!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 15:08

na vorige keer besloot ik nog maar weer foto`s te maken van wedstrijd nummer 2 van thomas.

de foto`s van wed. nummer 1 kan je hier zien viewtopic.php?f=10&t=385094

dan hier de foto`s van wed. nummer 2.

Afbeelding
foto van zijn schattige hoofdje Tong uitsteken

Afbeelding
kijk dat voorbeentje... IK weet dat ik me handen af en toe verder voor het zadel moet houden... ben ik mee bezig...

Afbeelding
Zie je hier zijn handen alweer goed naar voren. mooie foto alleen jammer dat ik net sta op dat moment.

Afbeelding
Deze vind ik persoonlijk erg mooi...

Afbeelding
kijk mijn hoofd !!! zat hier op te letten op het andere paard dat daar zo liep...

commentaar mag. houdt er wel rekening mee dat dit paard nog 4 is en dat wij beide nog aan het leren zijn. we gaan elke week vooruit...
dit was trouwens tijdens het losrijden. de wed. zelf was binnen en daar werden de foto`s niet mooi.

ik heb nu ook me 3e wed. gehad alleen toen deed de camera het niet.. de batterijen waren op Huilen toen liep die nog beter....

en vinden jullie hem ook vooruit gegaan?

Chocopasta

Re: Thomas zijn 2e wed. dressuur. (4 jarige). vervolg wed. 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 15:10

Leuk paardje!
Denk wel om je houding, je speelt geen piano, maar je rijd paard, en probeer niet voorover te duiken Lachen verder ziet het er leuk uit Lachen

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 15:14

THOMAS EN MARLOES Kwijl

echt een mooi foto's zijn het Kwijl enne die vacht van thomas glimt Wow!

gefeliciteerd met je eerste wp !

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 15:18

Natasja91 schreef:
Leuk paardje!
Denk wel om je houding, je speelt geen piano, maar je rijd paard, en probeer niet voorover te duiken Lachen verder ziet het er leuk uit Lachen

je hebt gelijk hier hou ik me handen een beetje krom mar goed.. voorover valt volgens mij nog wel mee maar is jou mening..

en bedankt dat je het er leuk uit vind zien Lachen

@thomas.. goed he hij gaat er steeds beter uit zien.. hier zat die nog niet helemaal door z`n vacht heen nu ziet die er nog beter uit Haha!

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 15:33

Jeetje dat ziet er echt een stuk beter uit dan de foto's van de 1ste wedstrijd! Jullie zijn hard vooruit gegaan zeg! Als jullie zo door gaan hebben jullie de volgende keer vast winstpunten!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 16:17

Mooie foto's Marloes! Welke wedstrijd was dit?
Die 4e foto vind ik ook erg mooi! Je ziet hem echt vooruit gaan... al een heel verschil als je dit vergelijkt met de foto's van je eerste wedstrijd! had je bij deze wedstrijd nou een wp?

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 16:20

leuk paardje hij heeft ene leuk hoofd.
ziet er verder leuk uit hoor.

imposant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 16:55

echt mooie foto`s je bent echt goed vooruit gegaan!! en thomas natuurlijk ook Haha! Bloos
echt hele mooie foto`s!! Tong uitsteken

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 17:03

2e foto is mooi. En volgende keer extra battery meenemen Haha! Want wil toch nog die betere foto's zien Haha! Knipoog

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 17:51

Mooie zonnige fotoos! Heeft hij een karperrug? Ik vind hem wel wat weinig bespierd voor een 5-jarige, istie laat ingereden?

iK ZOU OOK EEN WIT SHABRAK NEMEN (OF EEN CHAMPAGNE RIJBRoek) nu staat het wat verwassen..

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 17:57

was dit in Mijdrecht?
het lijkt er iig wel erg op

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 18:22

leuke foto's hoor
ziet er netjes uit

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 18:39

Jammer van zijn rug maar wat een prachtbeest!!! door zijn rug smokkel
je wel een beetje :p alsof hij met zijn achterhand er Éxtra veel onder
loopt haha...
het ziet er heeeeeeeeeeel erg goed uit hoor Proficiat!!!

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 19:25

Samsam schreef:
Mooie zonnige fotoos! Heeft hij een karperrug? Ik vind hem wel wat weinig bespierd voor een 5-jarige, istie laat ingereden?

iK ZOU OOK EEN WIT SHABRAK NEMEN (OF EEN CHAMPAGNE RIJBRoek) nu staat het wat verwassen..

ja hij heeft een karperrug.. en hij is niet 5 maar 4 en hij is nu 5 maanden intensief onder het zadel... dus vandaar.

en de rijbroek is ook champagne maar het dekje is veel geler zeg maaar vandaar dat het wit lijkt maar is het niet..

@ margon.. dit was de 2e wedstrijd in Mijdrecht.. hier had ik geen winstpunt helaas omdat die binnen nogal gespannen en sloom was.. en ook omdat jury laat sago enz. was... de 3e wedstrijd had ik trouwens wel een winstpunt.. dus nu op naar de 2e..

En iedereen bedankt voor de opmerkingen.. ik zelf vind hem ook erg voor uit gegaan.. hij snapt nu ook beter wat er gaat gebeuren en ontspant zich daardoor ook beter..

@NathalieW. ja idd ik smokkel een beetje maar goed ik kan er niks aan doen hij is hiermee geboren...

trouwens he.. de tijd tussen deze wed. is twee weken.. moet je nagaan hoe snel die veranderd is.. of hoe snel die eigenlijk leert..

nu op naar het springen Haha!

LinCas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 20:13

jongleurtje schreef:
Samsam schreef:

ja hij heeft een karperrug.. en hij is niet 5 maar 4 en hij is nu 5 maanden intensief onder het zadel... dus vandaar.

en de rijbroek is ook champagne maar het dekje is veel geler zeg maaar vandaar dat het wit lijkt maar is het niet..

@ margon.. dit was de 2e wedstrijd in Mijdrecht.. hier had ik geen winstpunt helaas omdat die binnen nogal gespannen en sloom was.. en ook omdat jury laat sago enz. was... de 3e wedstrijd had ik trouwens wel een winstpunt.. dus nu op naar de 2e..

En iedereen bedankt voor de opmerkingen.. ik zelf vind hem ook erg voor uit gegaan.. hij snapt nu ook beter wat er gaat gebeuren en ontspant zich daardoor ook beter..

@NathalieW. ja idd ik smokkel een beetje maar goed ik kan er niks aan doen hij is hiermee geboren...

trouwens he.. de tijd tussen deze wed. is twee weken.. moet je nagaan hoe snel die veranderd is.. of hoe snel die eigenlijk leert..

nu op naar het springen Haha!

heeel mooi paardje!! alleen als je de voorkant vergelijkt met zjin achterkant, vind ik die rug jammer dat die zo afloopt, want van voor ziet hij er erg mooi uit, maar dan loopt het zo af schuin naar beneden. is dat gewoon zo gebouwd of is dat alleen tijdens het rijden?

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 20:37

LinCas schreef:

heeel mooi paardje!! alleen als je de voorkant vergelijkt met zjin achterkant, vind ik die rug jammer dat die zo afloopt, want van voor ziet hij er erg mooi uit, maar dan loopt het zo af schuin naar beneden. is dat gewoon zo gebouwd of is dat alleen tijdens het rijden?

zo is die gebouwd.. hij heeft een karperrug.. en als het zadel af is is die nog lelijker.. het is ook jammer dat zijn rug zo afloopt maar geen 1 paard is perfect.. deze heeft dan helaas een schoonheidsfoutje.. maar zijn karakter is echt top.. anders had ik hem niet genomen hoor..

(misschien hoe die er nu uit ziet dan wel maar zoals we heb kochten en als die dan een draak was geweest had ik hem niet genomen)

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 07:58

leuke fotoos zeg!
Het ziet er al veel beter uit als de eerste wedstrijd!
Ik vind persoonlijk die laatste foto het mooiste Kwijl
Hij loopt al stukken netter!
OP NAAR HET SPRINGEN!!! Vork
succes 16 april in Woerden he als het doorgaat Knipoog

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 08:15

TeamSpirit schreef:
leuke fotoos zeg!
Het ziet er al veel beter uit als de eerste wedstrijd!
Ik vind persoonlijk die laatste foto het mooiste Kwijl
Hij loopt al stukken netter!
OP NAAR HET SPRINGEN!!! Vork
succes 16 april in Woerden he als het doorgaat Knipoog

dank je danique... idd op naar het springe..

nee ga eerst nog 17 april mee doen in woerden as dat door gaat.. en dan ga ik nog ergens.. weet niet meer waar.. maar goed ik ga binnenkort wel beginnenn met spring les te volgen... Lijkt me ewl een goed plan Knipoog en dan hoop ik rond Juni/juli een pacourtje te kunnen rijden.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 09:02

Leuke foto's.
Het ziet er netjes uit Lachen. Veel succes met de volgende wedstrijden!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 09:04

Je paardje is officieel wel 5! (of is t geen KWPN-er?) Mijne wordt/is 6 dit jaar en da's een S.
Staat je paard als ie stil staat ook onderstandig van achter? (gewoon intresse hoor!)
Had je hier een WP? Kan ik niet zo snel vinden.

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 09:08

Needje schreef:
Je paardje is officieel wel 5! (of is t geen KWPN-er?) Mijne wordt/is 6 dit jaar en da's een S.
Staat je paard als ie stil staat ook onderstandig van achter? (gewoon intresse hoor!)
Had je hier een WP? Kan ik niet zo snel vinden.

wp nee hier niet.. die keer daarna wel... en idd is officieel 5 maar ik zie hem nog 4 omdat die nog pas zo`n korte tijd onder het zadel is...
nee als die stil staat staat die gewoon recht.. omdat die zo`n kont heeft lijkt het alsof die altijd zo staat maar dat is niet zo..

en geef niet vind niet erg dat mensen nieuwsgierig zijn.

slaatze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 09:12

Die foto's lijken wel heel oud Tong uitsteken Zijn ze ingescand? In ieder geval zie ik wel dat je (in vergelijking met dat andere topic) vooruit bent gegaan.

Tuurlijk zijn er nog wat puntjes, maar die werk je er wle uit, want ik neem aan dat je lessen volgt??

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 12:30

slaatze schreef:
Die foto's lijken wel heel oud Tong uitsteken Zijn ze ingescand? In ieder geval zie ik wel dat je (in vergelijking met dat andere topic) vooruit bent gegaan.

Tuurlijk zijn er nog wat puntjes, maar die werk je er wle uit, want ik neem aan dat je lessen volgt??

ja de foto`s zijn gescand...
en ja ik heb lessen.. prive les dus...

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 12:59

Ziet er inderdaad netter uit dan de vorige keer. Misschien nog iets nageeflijker houden zoals op de 4e foto, daar loopt ie heel mooi vind ik.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 13:07

jongleurtje schreef:

Dus wel 5!

Ik snap niet goed waarom zoveel mensen er zo geheimzinnig over doen en het dier zo graag een jaar jonger vermelden!