Eerst even wat stand foto's:
Hieronder volgen een aantal rijfoto's in willekeurige volgorde.
En tenslotte lekker halsstrekken in galop:
Oh ja, ik heb trouwens een instructrice die 2 dagen per week aan mijn vet zit
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Maar je hebt een leuk paardje, ziet er netjes uit. Hermesdeux schreef:Wilde het net opmerken toen jij het zelf al zei. Als je goed oplet zie je het wel een klein beetje. Ik vind die 2e foto toch wel wat hebben, ook al staat die er niet echt voordelig op. Maar je hebt een leuk paardje, ziet er netjes uit.

LecyTinker schreef:nou ik heb geheel geen kritiek... Vind hem er geweldig uitzien, qua bouw en onderhoud. Hij ziet er gehoorzaam uit en werklustig.
Ik kan alleen zeggen... Lekkerrrrrrrrrrrrrr dingggggg...
Citaat:Thanx. Maar het is waar dat hij qua bouw wel wat beperkingen heeft maar toch is het een leuk paard en bovendien start ik over 8 weken voor het eerst Z1. Toch best knap vond ik![]()
Maar het kruis omhoog plaatsen is iets wat rijtechnisch heel moeilijk op te lossen is. Je kan de bouw niet veranderen.
Het leuke is wel dat ik toch nog steeds boven aan mee draai in de M2 en dat tegen de toch wel wat beter gebouwde Jazz-en en Gribaldi's }>
Dat is dan wel weer stoerrr!

Die nek
.
. Ik vind het een aansprekend, sympathiek dier. Wat hij mist aan "kracht" maakt hij goed met uitstraling. Lekker doortrainen, komt vast goed in het Z1
.
is het?
. Hoe oud is hij? En wat is de afstamming? Kiara schreef:ZES kilo????![]()
Maar het resultaat is er dan ook naar!
Lekker dier om te zien, wat voor 'merk'is het?
Vertel eens iets meer?
(en heb je misschien ook foto's van toen hij nog niet zo mooi op gewicht was?) Ik hou wel van vergelijkingen!
sjaantje schreef:Leuk paard. Hoe oud is hij? En wat is de afstamming?
Achterbenen zijn op de standfoto's zo te zien idd 'achter' de massa geplaatst. Dat lijkt me lastig met rijden. Op de foto's zie je ook dat hij er net telkens niet helemaal bij komt en dat hij er nog te weinig aan loopt (momentopname.....?) Van voren zou er meer oprichtig mogen zijn. Hij lijkt niet al te groot, of ben jij zo lang? Wat meet hij?