Ik heb Rhea sinds eind oktober maar toen ik haar kocht was ze nog zo groen als gras
Ik heb haar zelf beleerd en aangereden, maar helaas was dit na een maand al weer over, Rhea kreeg een peesblessure. Gelukkig gaat het nu wat beter en toen IndyLover foto's kwam maken ben ik er toch nog even opgeklommen voor wat rijfoto's
We hebben maar een aantal rondjes gestapt en gedraafd door de bak, maar het leverde toch leuke plaatjes op!Volgens mij was ik hier net mijn zadel aan het recht doen, die wil nog wel eens teveel naar links schuiven
(zadel is overens te koop *hint*)
Instappen

Wat meer stelling vragen (vandaar mijn vage been, die een beetje te ver naar achter schiet met aandrijven
)
Braaaaaaaaf...

Ons eerste drafje sinds tijden
Go Rhea!
Jaaaa ze kan het nog

Omdat Rhea erg braaf mocht de fotograaf natuurlijk ook het paardje eventjes testen! Ik maakte de foto's.. dus tja, vandaar de wat mindere kwaliteit
Rianne's eerste drafje op Rhea

Rhea vond het wel spannend, iemand anders op haar rug! Dat kon ik wel goed zien zo vanaf het midden, maar na een tijdje ging het steeds beter! Ik vond het ook best knap dat Rianne Rhea zo rustig reed, ik heb wel eens anders gezien

En tja, ook met mij en de camera ging het steeds beter

Ik vond zelf dat het erg goed ging, aangezien Rhea al zo'n 2,5 maand stilstaat en daarvoor net aangereden was.
Opbouwende kritiek mag altijd
Let er wel op dat het voor het paard en voor de ruiter vreemd was iets anders op/onder zich te hebben

Rianne, ik vond het ontzettend leuk dat je mee was, en uiteraard bedankt voor de mooie foto's!

Maarja, Nikki paste ze niet dus vandaar dat ik ze mocht hebben.