Wegens gebrek aan uploadruimte plaats ik de foto's nu pas, ipv toen (het was 31 juli 2004). Maar goed, commentaar natuurlijk altijd welkom.
Opstappen... Echte paarden staan stil tijdens 't opstijgen, Joeri!
Inzet voor 'n volte
*Spiekt even op de originele (grotere) foto* Hier had ik de thiedemann nog op 't derde gaatje. Ik doe 'm al vrij snel wat losser (mag eigelijk niet
)Ik reed mee in 'n beginnersles, en rechts van mij werd uitleg gegeven aan iemand. Ik luisterde even mee hoor
Oeh, hier heb ik de thiedemann losser gedaan. Dat is wel te zien, hij kropt zich nu op (heeft ie nu de ruimte voor). Terug de ontspanning erin rijden, en hij loopt weer netjes (netter als met 'n strakkere thiedemann, vind ik).
Zie je? Op mijn kapstokken na, 'n stuk netter
. Gelukkig vallen we niet naar binnen
. Ik probeerde 't altijd te voorkomen, maar goed, I didn't succeed, as you can see
Ik vlieg! Ik vlieg!
Draf doorzitten... Weer even de ontspanning eruit, geeft niets, beter dan de hele tijd in de krul sjokken.
Uitgereden... Het is over. Al besefte ik 't toen nog maar half (nooit meer op Joeri
), ik moest best wat traantjes inhouden toen ik afscheid van de manege nam... Lief koppie:
Wij saamjes... Ja, hij is net zo lief als ie eruit ziet.
Nog eentje waar m'n gezicht wel op te zien is
Opbouwende kritiek onthoud ik voor de volgende keer dat ik rij
(there will be a next time). Afgelopen zaterdag ben ik nog wezen kijken hoe 't met Joeri ging, en heb ik even bijgekletst met een van m'n instructrices. Joeri was helaas licht kreupel 
Oohw, en als iemand nog 'n bijrijdpaardje weet in omgeving Wageningen/Bodegraven...
.