Maxielover schreef:Hoi, ik ben dit jaar op een ponykamp geweest waar ze alleen maar ijsco's hadden. daar kreeg ik ook een paar tips die voor jou mss ook errug handig kunnen zijn :
*hou in de tolt je handen niet teh oog en niet te laag, ze mogen best een beetje zweven maar niet te veel.
*rij altijd in alle gangen een beetje met je neus in de lucht, beetje uit de hoogte doen seg maar !! dat geeft een heel spectaculair effect in de tolt.
*druk je benen lekker naar achteren en ietwat van de buik af. draai je kuiten naar buiten maar hou je tenen recht.
*ga lkkr achterover zitten met tolt, zie het als een luie stoel. maar niet gaan hangen !!
verder vindt ik dat je een heel leuk ijssietje hebt met mooie gangen en vooral een prachtige bos manen !!!!!!!! wees er maar trots op !!!
haha aardig van je dat je me tips geeft
maar k denk niet dat mijn paard ineens beter gaat tolten als ik arrogant ga kijken
en benen van de buik af kan niet echt, want er moet ook gedreven worden tijdens de tolt he
kuiten naar buiten moet idd wel ietsje beter. En van mijn instructeurs moet ik niet te erg naar achter zitten, maar rechtop omdat zijn middenhand wat meer "omhoog" moet komen. Maar iig bedankt dat je het een leuk paard vind!