Alacairion schreef:Nou daar ben ik weer
We zijn geweest! Een meisje (die ik al kende via een forum) haalde haar uit de stal; leuk paard! prachtig mooie lange manen, mooi gebouwd etc..
Dat meisje liet haar eerst los showen, nou ze was al n poosje op stal geweest dus lekker bokken en showen..
Ze zadelde haar op, ze was lief en rustig... Alleen toen we met r naar de bak liepen begon ze wat te huppelen af en toe.
Dat meisje ging haar voorrijden en wooow wat een paard.....!!
Even later klom ik er op en ze zat heel fijn, luisterde goed, het was wel een heel beweeglijk paard. Ze is trouwens van Wempire... (voor de haflingerkenners) We hebben ook fotos gemaakt dus die plaats ik nog!
In het begin had ik wel even iets van "ojee" toen ze zo bokte tijdens het loslaten, maar t was ook begrijpelijk, ze moest even haar energie kwijt!
Verder was het echt n superpeerd!!!
De prijsklasse was wel wat hoger maar het was ook n prachtpaard die het best zal maken in de dressuur...
Nu heb ik nog 1 dilemma; ik moet kiezenhahaha
Nou ze reed dus erg fijn, zat lekker reageerde goed, liep wel wat te zoeken en af en toe een beetje te klieren als ze de tijd had. echt n peerd wat je aan het werk zet.
Nou hier is ze dan!
Met het meisje wat haar voorreed:
ze ziet wat ...
Ik met Magre, ik probeerde me te concentreren (let op mn gezicht er stonden zes mensen langs de kant te kijken en te praten

waarschijnlijk komen er zo nog meer!