Verder commentaar welkom hoor

Charmant die staanfoto's

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ik vind dat je een supermooi paard hebt en dat je er netjes op zit!
Rijd je met dubbele teugels?
Zazoutje schreef:Heej Stef!
Leuke foto's! Het gaat er steeds beter uitzien
Inèske schreef:vraagje
met dubbele teugel op een trens????
Dat heeft toch geen effect
Als je met dubbele teugel wilt rijden, dan heb je een trensbit en een stangbit nodig
toch heb je een mooie zit en een mooi paardje
probeer het eens met stang en trens, maar volg wel les, want je kunt je paard daar erg mee verwonden
veel succes

enn stinkerd waar was je nou he ik me de pleuris gehaast voor jou ben je al loos:P BeLoVeD schreef:Heej! Leuk paard, loopt heel netjes. Alleen dat zadel ligt echtttttt niet goed. Hij kan voor echt een heel stuk zakken nog. Lijkt me niet echt bevordelijk voor de rug van je paard om zo te rijden.
egnie schreef:Wat een knapperd! Lijkt mij redelijk aan de maat. Volgens mij krult hij zich op een aantal foto's iets op. Kweet niet of je dat vaker hebt gehoord. Echter als ik zo naar die foto's kijk, dan krijg ik een beetje dat idee. Volgens mij mag hij namelijk wel wat langer worden in zijn hals. Vind het alleen altijd moeilijk oordelen bij een fries. In ieder geval ziet het er verders goed uit. Veel plezier met hem (of was het een haar ?!?
Hij mag idd wat meer lengte in zijn hals, alleen zo moeilijk. Hij krult zich idd een beetje op. Mr_Mikey schreef:BeLoVeD schreef:Heej! Leuk paard, loopt heel netjes. Alleen dat zadel ligt echtttttt niet goed. Hij kan voor echt een heel stuk zakken nog. Lijkt me niet echt bevordelijk voor de rug van je paard om zo te rijden.
hij heeft een aardig holle rug, vandaar dat dat zadel voor hoger ligt dan achter. Dus dan kan dat voor niet zakken.
BeLoVeD schreef:Heej! Leuk paard, loopt heel netjes. Alleen dat zadel ligt echtttttt niet goed. Hij kan voor echt een heel stuk zakken nog. Lijkt me niet echt bevordelijk voor de rug van je paard om zo te rijden.

. 
pharagirlke schreef:kvind t zadel goed liggen
leuk paard! en je houding vind ik netjes
Ik vind het zadel ook goed liggen, hij kantelt ietwat naar achter, maar dat zou hij met elk zadel hebben door zijn rug
Mr_Mikey schreef:pharagirlke schreef:kvind t zadel goed liggen
DankjeIk vind het zadel ook goed liggen, hij kantelt ietwat naar achter, maar dat zou hij met elk zadel hebben door zijn rug
Hij laat verder ook niet merken dat hij er last van hebt.
Het is alleen meer een nadeel voor mijn houding
pharagirlke schreef:kvind t zadel goed liggen
Ik vind het zadel ook goed liggen, hij kantelt ietwat naar achter, maar dat zou hij met elk zadel hebben door zijn rug
Inèske schreef:vraagje
met dubbele teugel op een trens????
Dat heeft toch geen effect
Als je met dubbele teugel wilt rijden, dan heb je een trensbit en een stangbit nodig
toch heb je een mooie zit en een mooi paardje
probeer het eens met stang en trens, maar volg wel les, want je kunt je paard daar erg mee verwonden
veel succes