hier onder wat foto's
Queenie's hoofd(je)

ik en Queenie

drafje

(proberen)strekken.
nou dit was het dan.
Geen gezeur over m'n slofteugel! dat is mijn eigen keuze.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) In de lucht loopt..
Charlotte89 schreef:Hahah
Een pony krijgt heus geen last van zijn rug als hij of zij met zijn HOOFD ( niet kop) In de lucht loopt..
Als je de slof zo gebruikt zoals je dat nu doet , dan krijgt hij pijn aan zijn rug![]()
Omdat je hem of haar ; op die manier dwingt ( Overigens niet op een rustige en ontspannen manier) naar beneden te lopen!
Niet gelijk gaan schreeuwen als je er geen verstand van hebt !!
maar mischien volgende keer foto''s zonder de slof
Muislover schreef:hallo ik ben de zus van rosanne die hier op mijn pony rijd... en ik heb deze pony al 3 jaar en ken um onderhand heel goed... hij heeft een tijd geleden last van zn rug ghad... en we zijn met um naar de physiotherapeit gweest en hijs helemaal gemasseerd... daarvoor hadden we al helemaal ut zadel laten aanpassen naar zijn rug... en die physio heb mij zelf verteld datk um laag moet rijden... en niet met zijn hoofd in de lucht!!! daar krijgtie holle rug en van en dus last van zn rug... nou en wie denk je dat ut btr weet? jullie of die physio? en normaal rijden we niet eens met slof... dit was alleen nu voor rosanne omdat die pony anders bijna niet te houden is...
en je kunt allemaal wel gaan zeuren over slof.. maar ga eerst maar eens naar je eigen zadel kijken... en dat bdoel ik voor iedereen! want er lopen duizende ponys met een heel verkeerd zadel! en als ut zo op ut eerst gezicht goed lijkt te liggen betekent egt nix! zoon verkeerd zadel brengt heel wat meer schade met zich mee dan een slofteugel!!!
doeiiii
. siets schreef:
leer ten eerste eens normaal typen, en doe ten tweede niet zo zielig door jezelf achter je zus te verschuilen. Ik geloof dus voor geen meter dat dit je zus is meissie.
Zet dan foto's zonder slof op bokt!