Het zijn stukken uit foto's die ik wat heb bijgewerkt dus niet al te beste kwaliteit
Wat vond je ervan? Ze zijn wat raar
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

bonitobol schreef:hé wil even wat zeggen
phoebe ( missblue ) rijdt in het zelfde pension als mij
en in de zelfde les en ze rijdt veel beter dan mij
en ze is de beste van de les en 1 van de beste van het pension
ze moet altijd op de ambetante paarden rijden omdat ze zo goed rijd
zij weet echt wel hoe het moet hoor , jullie weten het totaal niet beter
dus laat haar mss gewoon rijden hé
groetjes miek,tje
Mik_beer schreef:Het kan aan mij liggen, maar ik vind het er allemaal een beetje gespannen en gedwongen uit zien. Ik zou idd even rustig aan doen, en eerst aan de ontspanning gaan werken voordat je meteen weer (zo hoog ook) gaat springen. Je doet niks zonder een goede basis.
@ Bonitobol, hoezo weten wij het totaal niet beter? Omdat zij de 'beste' van de les is? Als zij zo goed is, en geen commentaar wilt, moet zij zulke foto's niet hier plaatsen. Ik weet dat dit momentopname zijn, maar sorry dat ik 't zeg, maar het ziet er alles behalve ontspannen en vriendelij uit.
bonitobol schreef:en in de zelfde les en ze rijdt veel beter dan mij
en ze is de beste van de les en 1 van de beste van het pension
ze moet altijd op de ambetante paarden rijden omdat ze zo goed rijd
missblue schreef:Zit ik onderuitgezakt? Misschien op die laatste foto wel maar dat was vlak na de sprong en mijn springhouding is nog niet optimaal
Mijn paard is getalenteerd om te springen je moet het er alleen uit kunnen halen en ik heb 3 maanden niet kunnen springen omdat de bak onder water stond en dan reed ik in de wei en daar heb ik af en toe eens geprobeerd om een hindernisje te nemen maar dat werd me wat te moeilijk dus nu ik terug in de bak kan, heb ik al een week terug dressuur gereden en het werd me te saai dus ging ik springen en kan ik eraan doen dat mijn paard nog slechter loopt als het laag staat en zo hoog stond het ook niet hoor!
maar je paard loopt slecht als je laag springt? Denk dat je dan helemaal wat aan je basis moet doen. Maar hej, jij bent de beste van de les dus je zal het vast wel weten heej.