Wat rare maar grappige foto's van Blue

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BlueMilk

Wat rare maar grappige foto's van Blue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 09:32

Hoi, ik heb gisteren weer gesprongen achter 3 maanden. We zijn tot 1m gegaan en vandaag ga ik,als het niet meer regent, terug springen en misschien wat hoger. Hier even wat foto's alleen niet echt springfoto's... Veel kijkplezier Haha!

Het zijn stukken uit foto's die ik wat heb bijgewerkt dus niet al te beste kwaliteit Bloos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat vond je ervan? Ze zijn wat raar Haha!

laverite

Re: Wat rare maar grappige foto's van Blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 09:34

bluetje is een zupermooi paardje phoeb Lachen
inderdaad wat rare foto's maar ik weet wel hoe mooi hij is oor Knipoog
xxx miektjee

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 09:34

uhm jah. idd beetje raar
maar leuk paardje.
die eerste en 2e uhm ja. weigering?
nou veel sucses met verder springen. Knipoog

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 09:36

Ja mijn moeder probeerde te timen voor als ik spring en moest ik gesprongen hebben stond het erop maar hij weigerde, die derde foto sprong hij wel hoor Knipoog

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 09:41

Afbeelding
Dit was juist na de hindernis Clown

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 09:42

beetje rare foto's inderdaad haha, maar wel een leuk paard Knipoog

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 09:44

Euhh.. appart Haha!
Wel een leuk paard Lachen

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 10:29

Dank je Clown

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 11:28

Niemand meer? Ach gut

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 11:31

uhm.. je zit wel wat onderuitgezakt vind je niet? en op 1 foto maakt hij zich wel erg lang Blond

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 11:32

Lijkt me niet fijn voor je paard als je 3 maand niet gesprongen hebt en dan gelijk 2 dagen achter elkaar gaat springen. Zo te zien kan je beter lager springen en lijntjes oefenen.

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 11:52

Zit ik onderuitgezakt? Misschien op die laatste foto wel maar dat was vlak na de sprong en mijn springhouding is nog niet optimaal

Mijn paard is getalenteerd om te springen je moet het er alleen uit kunnen halen en ik heb 3 maanden niet kunnen springen omdat de bak onder water stond en dan reed ik in de wei en daar heb ik af en toe eens geprobeerd om een hindernisje te nemen maar dat werd me wat te moeilijk dus nu ik terug in de bak kan, heb ik al een week terug dressuur gereden en het werd me te saai dus ging ik springen en kan ik eraan doen dat mijn paard nog slechter loopt als het laag staat en zo hoog stond het ook niet hoor!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 11:54

goed gezegd hoor phoebe Lachen

ja haar paardje heeft idd genoeg talent !!

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 12:53

hoe kan een paard slecht gaan lopen, als de hindernissen wat lager zijn? het lijkt er meer op dat er wat schoort aan de basis dan, ik neem aan dat je laag begint en naarmate de training vordert afwisseld met laag en hoog.
als jouw paard talent heeft, dan moet hij ook de wil hebben om te springen en dat zie ik niet echt. ik heb ook een jong springpaard gereden (een emilion) en die wou maar al tegraag, zelfs als ze niet uitkwam wou ze nog springen, en kijk daar heb je de wil! wat het paard dus getalenteerd maakt.
nou ja iniedergeval veel succes nog met springen Knipoog

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 12:59

ik ben het totaal met mariz eens. als je al 3 maanden niet gesprongen heb begin dan gewoon laag.. en ga niet gelijk 1m. springen. zorg eerst dat ie dan de lage hindernis goed neemt. elk paard kan dat wel. begin dan met een kruisje van 60 cm ofzo. ik zie totaal niet dat dat beestje wil springen. de wil moet er wel zijn anders is het gewoon zielig voor het paard. waarom zou een paard weigeren? omdat dat ie het niet durft? of omdat ie er geen zin in heeft en het waarschijnlijk ook niet leuk vind? geef zelf het antwoord maar.

maar voor de rest mooi paardje.

groetjes miranda

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:02

hé wil even wat zeggen
phoebe ( missblue ) rijdt in het zelfde pension als mij
en in de zelfde les en ze rijdt veel beter dan mij
en ze is de beste van de les en 1 van de beste van het pension
ze moet altijd op de ambetante paarden rijden omdat ze zo goed rijd

zij weet echt wel hoe het moet hoor , jullie weten het totaal niet beter
dus laat haar mss gewoon rijden hé Lachen
groetjes miek,tje

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:04

bonitobol schreef:
hé wil even wat zeggen
phoebe ( missblue ) rijdt in het zelfde pension als mij

zij weet echt wel hoe het moet hoor , jullie weten het totaal niet beter
dus laat haar mss gewoon rijden hé Lachen
groetjes miek,tje

en ok haar houding is niet echt super op de foto's
maar je zou haar es tijdens de dressuurles moeten zien zitten
dit zijn ook maar momentopnames hé

haar paard is nog maart 4 of 5 jaar dus het is toch logisch dat et nog niet aan de hand loopt , beter traag en paardvriendelijk dan geforceerd met een gogue bv !

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:05

Het kan aan mij liggen, maar ik vind het er allemaal een beetje gespannen en gedwongen uit zien. Ik zou idd even rustig aan doen, en eerst aan de ontspanning gaan werken voordat je meteen weer (zo hoog ook) gaat springen. Je doet niks zonder een goede basis.

@ Bonitobol, hoezo weten wij het totaal niet beter? Omdat zij de 'beste' van de les is? Als zij zo goed is, en geen commentaar wilt, moet zij zulke foto's niet hier plaatsen. Ik weet dat dit momentopname zijn, maar sorry dat ik 't zeg, maar het ziet er alles behalve ontspannen en vriendelij uit.

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:07

Mik_beer schreef:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het er allemaal een beetje gespannen en gedwongen uit zien. Ik zou idd even rustig aan doen, en eerst aan de ontspanning gaan werken voordat je meteen weer (zo hoog ook) gaat springen. Je doet niks zonder een goede basis.

@ Bonitobol, hoezo weten wij het totaal niet beter? Omdat zij de 'beste' van de les is? Als zij zo goed is, en geen commentaar wilt, moet zij zulke foto's niet hier plaatsen. Ik weet dat dit momentopname zijn, maar sorry dat ik 't zeg, maar het ziet er alles behalve ontspannen en vriendelij uit.

neen je begreep me verkeerd
ze is de beste van onze les en ze weet heus hoe ze met een paard moet omgaan . K bedoel dat zij beter weet dan jullie hoe haar paard is en loopt ....

niet dat ze beter rijdt of zo dan jullie , maar er zijn veel bokkers die altjd maar commentaar hebben en het altijd maar beter weten maar eigenlijk zelf niet beter rijden

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:11

bonitobol schreef:

Dit typte je toch echt, ik denk niet dat ik je verkeerd begrepen heb. Natuurlijk is het logisch dat iedereen zelf weet hoe zijn paard het beste loopt, maar of je het paard kent of niet, je ziet toch of het ontspannen loopt, of niet? Ik zeg ervan wat ik vind, wat ik nu op de foto's zie. En als er alleen commentaar wordt verwacht van hoe goed het er wel niet uit ziet, zou ik andere foto's neerzetten.

Babsie_Jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:44

hoi hoi

weet jij misschien wie de vader en opa van je paardje zijn want k heb ook een paardje en die lijkt echt sprekend op de jouwe.

groetjes!!!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 20:11

missblue schreef:
Zit ik onderuitgezakt? Misschien op die laatste foto wel maar dat was vlak na de sprong en mijn springhouding is nog niet optimaal

Mijn paard is getalenteerd om te springen je moet het er alleen uit kunnen halen en ik heb 3 maanden niet kunnen springen omdat de bak onder water stond en dan reed ik in de wei en daar heb ik af en toe eens geprobeerd om een hindernisje te nemen maar dat werd me wat te moeilijk dus nu ik terug in de bak kan, heb ik al een week terug dressuur gereden en het werd me te saai dus ging ik springen en kan ik eraan doen dat mijn paard nog slechter loopt als het laag staat en zo hoog stond het ook niet hoor!

Een getalenteerd paard? Het zal best wel, moet je vooral met een 4 jarige lekker veel springen Scheve mond maar je paard loopt slecht als je laag springt? Denk dat je dan helemaal wat aan je basis moet doen. Maar hej, jij bent de beste van de les dus je zal het vast wel weten heej.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 20:33

Afbeelding

Het spijt me heel erg, maar op deze foto....laat je het paard echt aan zijn lot over...zo van zoek het maar lekker zelf uit. Voor de sprong moet je altijd goed contact houden.....je gooit hem gewoon los...zo raakt dat dier echt zijn vertrouwen kwijt, maar goed zo te horen weet je het heel goed Schijnheilig

Succes !

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 21:36

Jullie denken altijd dat je het beter weet hé Gaaaap
Als ik nu zeg dat mijn paard 6 jaar is maakt dat dan verschil uit?
Ik had toevallig al drie kwartier dressuur gereden en dan ging ik nog even kijken wat hij nog had onthouden van het springen want voor het zo'n slecht weer begon te worden sprong ik vaak en ging het heel goed maar hij is nu niet meer zo gemotiveerd om te springen en dat is te zien op de foto's. Vandaag heb ik weer gesprongen maar ben begonnen met een kruisje en dat sprong hij met gemak en ben niet hoger gegaan dan 70cm!

Trouwens het was ik niet die de hindernis zette maar een man die al bijna 30 jaar rijdt dus die zal het ook wel weten wat goed is en wat niet goed is }>

Moest ik hier nu dezelfde foto's gezet hebben maar die hij dan wel sprong zou ik niet zo'n commentaar hebben gekregen dat weet ik ook wel maar ik vond het gewoon leuk om eens te tonen maar als jullie niks anders kunnen dan kritiek geven en denken dat je het beter weet dan is dat maar zo en ik weet van mezelf dat ik goed bezig ben want anders zou mijn paard in zo'n korte tijd niet zoveel verbeterd zijn maar ja wie ben ik?

Ik laat hem nog redelijk los in de mond omdat hij anders wat raar springt en dat wil ik ook niet, hij is ook geen Grand prix paard hé!

Bonitobol(mieke) bedankt dat je het zo voor me opneemt hé Haha! Knipoog
En dat ik de beste in de les ben dat weet ik nu ook niet...

Heb je nog commentaar laat maar komen hoor Tong uitsteken Cool

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 21:50

Hey,
ik heb al veel gehoord over dat paard. Als hij het niet leuk vind dan weigert hij .(steigeren) Steigerd hij hier? En als je het verleden van het paard zou weten zou je wel anders praten. De foto's moeten ook grappig overkomen en niet te bedoeling van : Je heb dit je hebt dat , je doet dit verkeerd en blablabla. Iedereen kan toch wel eens fouten maken? Zit je dan bij springen altijd recht? Niemand is perfect. Beoordeel eerst jezelf en dan een ander. Phoebe doet erg veel voor het paardje.
Btw , grappige foto's! Haha!